مقاله بازاریابی از طریق تلفن همراه و استراتژی های تبلیغاتی در صنعت گردشگری و مهمان نوازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی از طریق تلفن همراه و استراتژی های تبلیغاتی در صنعت گردشگری و مهمان نوازی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی از طریق تلفن همراه و استراتژی های تبلیغاتی در صنعت گردشگری و مهمان نوازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی از طریق تلفن همراه و استراتژی های تبلیغاتی در صنعت گردشگری و مهمان نوازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی از طریق تلفن همراه و استراتژی های تبلیغاتی در صنعت گردشگری و مهمان نوازی :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
بازاریابی و تبلیغات از طریق تلفن همراه، با استفاده از دستگاههای تلفن همراه، به یک عامل مهم در ایجاد استراتژی های بازاریابی تبدیل شده است. بدون استراتژی های مناسب بازاریابی و تبلیغات یا تلفن همراه، صنعت گردشگری و هتل از روند رو به رشد مصرف کنندگان این صنعت باز خواهد ماند. این مقاله به بررسی استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی با تلفن همراه به عنوان یک کانال بازاریابی مورد استفاده در ترویج محصولات و خدمات گردشگری و هتل پرداخته می شود. امروزه مقاصد گردشگری با استفاده از فن آوری های جدید به ترویج محصولات و خدمات گردشگری خود روی آورده اند. این مقاله به بررسی نقش بازاریابی به وسیله تلفن همراه به عنوان استراتژی ای جدید برای ترویج محصولات و خدمات گردشگری پرداخته و همچنین به بررسی مزایا و معایب آن، اثر آن بر زنجیره عرضه و تقاضای گردشگری و همچنین به تخمینی از میزان پیشرفت این کانال در آینده پرداخته می شود. علاوه بر این، این مقاله به تجزیه و تحلیل برنامه های کاربردی تلفن همراه به عنوان یک ابزار جدید برای تبلیغات در صنعت گردشگری و هتل می پردازد. با ا فزایش دستگاههای تلفن همراه به طور مداوم، برنامه های کاربردی تلفن همراه می تواند یک نقش کلیدی در ارسال پیام های به موقع به مصرف کنندگان در زمان و مکان مناسب، ایفا کند. این مقاله در توسعه استراتژی های بازاریابی تلفن همراه در صنعت گردشگری و مهمان نوازی مفید می باشد. بازاریابی از طریق تلفن همراه به طور بالقوه ای درحال رشد است و می تواند به طور کامل انواع متعارف و سنتی تبلیغات را تغییر دهید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.