مقاله بررسی دلایل تخریب قطعه تداخلی یاتاقان توربین بخار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی دلایل تخریب قطعه تداخلی یاتاقان توربین بخار دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی دلایل تخریب قطعه تداخلی یاتاقان توربین بخار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی دلایل تخریب قطعه تداخلی یاتاقان توربین بخار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی دلایل تخریب قطعه تداخلی یاتاقان توربین بخار :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
یاتاقانها از جمله قطعات حساس توربین بخار میباشند که حین سرویس تحت مکانیزمهای آسیب مختلفی نظیر سایش، خستگی و لهیدگی قرار دارند. وقوع هر کدام از آسیبها موجب اختلال در کار یاتاقان و یا توقف کامل توربین میگردد. در این تحقیق دلایل تخریب قطعه تداخلی یاتاقان ژورنال یک توربین بخار ۳۲۰ مگاواتی مورد بررسی قرار گرفت. پس از بررسی سوابق بهرهبرداری آزمایشهای مختلفیهمچون بررسی ظاهری، بررسی ریزساختاری و سختیسنجی انجام گردید. نتایج آزمایشها نشان داد که که در سطح قطعهکندگی، دفرمگی شدید، ترک و لهیدگی اتفاق افتاده است و محصولات خوردگی تشکیل نشده است. سختی سطح آسیب دیده نیز به شدت افزایش یافته است. نتایج آزمایشها و بررسی آسیبهای مختلف یاتاقانها نشان میدهد که قطعه تداخلی در اثر آسیب فرتینگ تخریب شده است. شل بودن نشیمنگاه یاتاقان، شل بودن قطعه تداخلی و ارتعاش روتور عوامل ایجاد این آسیب میباشند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.