مقاله کنترل شارژ خودروهای هیبرید الکتریکی قابل اتصال به شبکه ( PHEV) به منظور بهبود پروفیل بار شبکه توزیع انرژی الکتریکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله کنترل شارژ خودروهای هیبرید الکتریکی قابل اتصال به شبکه ( PHEV) به منظور بهبود پروفیل بار شبکه توزیع انرژی الکتریکی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کنترل شارژ خودروهای هیبرید الکتریکی قابل اتصال به شبکه ( PHEV) به منظور بهبود پروفیل بار شبکه توزیع انرژی الکتریکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کنترل شارژ خودروهای هیبرید الکتریکی قابل اتصال به شبکه ( PHEV) به منظور بهبود پروفیل بار شبکه توزیع انرژی الکتریکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کنترل شارژ خودروهای هیبرید الکتریکی قابل اتصال به شبکه ( PHEV) به منظور بهبود پروفیل بار شبکه توزیع انرژی الکتریکی :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
افزایش استفاده از خودروهای الکتریکی هیبرید قابل اتصال به شبکه (PHEV) به دلیل افزایش تقاضای برق میتواند اثرات عمدهای روی سیستم قدرت بگذارد. از دید اپراتور سیستم توزیع، گرفتگی شبکه توزیع در طول زمان شارژ یک نگرانی اقتصادی و امنیتی است. در این مطالعه بررسی جامعی در زمینه تاثیرات خودروهای الکتریکی هیبرید قابل اتصال به شبکه بر شبکه توزیع برای سالهای آتی صورت می گیرد. در این مقاله هدف مینیمم کردن هزینه مشترک در جهت بهبود پروفیل بار شبکه توزیع به هنگام شارژ خودرو با در نظر گرفتن قیود شبکه میباشد. روشی که برای مینیمم کردن تابع هدف در این پژوهش به کار رفته است، استفاده از TOU (تعرفه زمان استفاده) به همراه IBR (نرخهای بلوک تمایل) میباشد. برای مدلسازی بارهای خانگی از روش موسوم به شیفت بار استفاده شده است. برای بهینهسازی تابع هدف از نرمافزار GAME و برای ارزیابی مدل پیشنهادی از شبکه تست نمونه ۳۴ شینه IEEE استفاده شده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.