مقاله بررسی علل شکست پره متحرک ردیف اول کمپرسور یک توربین گازی ۳۰ مگاواتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی علل شکست پره متحرک ردیف اول کمپرسور یک توربین گازی ۳۰ مگاواتی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی علل شکست پره متحرک ردیف اول کمپرسور یک توربین گازی ۳۰ مگاواتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی علل شکست پره متحرک ردیف اول کمپرسور یک توربین گازی ۳۰ مگاواتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی علل شکست پره متحرک ردیف اول کمپرسور یک توربین گازی ۳۰ مگاواتی :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
کمپرسور یکی از واحدهای گازی نصب شده در یکی از نیروگاه‌های کشور دچار توقف اضطراری می‌شود. با بررسی کمپرسور مشخص می‌گردد که تقریبا اکثر پره‌های ردیف اول و تعدادی از پره‌هایردیف‌های بعدی دچار آسیب‌های نسبتا جدی شده‌اند. یکی از پره‌های شکسته شده ردیف اول تحت آنالیز تخریب قرار گرفت. هدف از این بررسی، یافتن علل شکست این پره‌ها و ارائه راهکارهای جلوگیری از وقوع آن بوده است. نتایج آزمایش‌ها و تحلیل‌های انجام شده در این تحقیق نشان داد که حفرات ناشی از خوردگی بدلیل وجود یون‌های Cl و S ، به مرور زمان در سطوح پره‌های کمپرسور تشکیل شده است. این حفرات محلی برای ایجاد تمرکز تنش بوده و در اثر تنش‌های دینامیکی وارده به پره، به صورت ترک‌های خستگی گسترش یافته و در نهایت منجر به شکست پره شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.