مقاله مدلسازی رفتار خودروهای برقی قابل اتصال به شبکه با روش مونت کارلو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدلسازی رفتار خودروهای برقی قابل اتصال به شبکه با روش مونت کارلو دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلسازی رفتار خودروهای برقی قابل اتصال به شبکه با روش مونت کارلو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی رفتار خودروهای برقی قابل اتصال به شبکه با روش مونت کارلو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدلسازی رفتار خودروهای برقی قابل اتصال به شبکه با روش مونت کارلو :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
امروزه جایگزینی خودروهای درونسوز با خودروهای برقی و اتصال آنها به شبکه قدرت، باعث شده است تا لزوم برنامهریزی برای استفاده بهینه از این منبع ذخیرهساز انرژی بیش از پیش احساس شود. بنابراین چنانچه برنامه مدونی برای بهرهگیری و مدیریت شارژ باتریهای خودروهای برقی نداشته باشیم، نه تنها اتصال این خودروها به شبکه کمکی به وضعیت شبکه نخواهد کرد بلکه ممکن است شارژ آنها با پیک مصرف شبکه همزمان شده و مشکلات حادتری نیز برای شبکه ایجاد کند. در این مقاله به مسئله مدلسازی بار مصرفی توسط تجمعی از خودروهای برقی پرداخته شده است و خودروها به صورت بار تصادفی با رفتار احتمالی در نظر گرفته شدهاند و با کمک زنجیره مارکوف و شبیهسازی مونت کارلو روشی برای مدلسازی بار مصرفی این خودروها در سیستم قدرت ارائه شده است. روش پیشنهادی در محیط MATLAB کدنویسی شده و برای خودروهای یک منطقه نمونه پیادهسازی گردیده است. نتایج نشان میدهد که میتوان با استفاده از روش فوق عملکرد مصرف انرژی تجمعی از خودروهای برقی را به کمک مدل به دست آورده و در مطالعات کنترل، بهرهبرداری و برنامهریزی شبکههای برق لحاظ نمود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.