مقاله نقش سرمایه های انسانی، مشتری و ساختاری برعملکرد صنعت بانکداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش سرمایه های انسانی، مشتری و ساختاری برعملکرد صنعت بانکداری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش سرمایه های انسانی، مشتری و ساختاری برعملکرد صنعت بانکداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش سرمایه های انسانی، مشتری و ساختاری برعملکرد صنعت بانکداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش سرمایه های انسانی، مشتری و ساختاری برعملکرد صنعت بانکداری :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
طی دودهه اخیر، مدیریت عملکردسازمانی به یکی ازموضوعات مهم وجذاب تبدیل شده استببسیاری از دانشمندان ومتخصصان حوزه مدیریت براین باورندکه کارکنان ، مبنا وریشه اصلی بهبودکیفیت وبهره وری هستندوبایستی نیروی انسانی را مبنای اصلیفرآیندافزایش کارایی وبهره وری ونوعی سرمایه به حساب آوردبنیروی انسانی باکیفیت ودانش مدار مهمترین مزیت رقابتی سازمان وکمیاب ترین منبع دراقتصاد دانش محور امروزاستباین پژوهش به بررسی نقش ورابطه ی سرمایه های انسانی، مشتری وساختاری که ازاجزای سرمایه ی فکری هستند با عملکرد شعب بانکهای دولتی وخصوصی می پردازدنتایج نشان می دهد،سرمایه هایانسانی،مشتری وساختاری دربررسی جداگانه ومستقل ازیکدیگر، با عملکرد رابطه معنادار دارند؛درحالی که دربررسی همزمان صرفا رابطه سرمایه ساختاری وانسانی با عملکرد معناداراستب

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.