مقاله طراحی، شبیهسازی، ساخت و جایگزینی اینورتر استاتیکی در هواپیما
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی، شبیهسازی، ساخت و جایگزینی اینورتر استاتیکی در هواپیما دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی، شبیهسازی، ساخت و جایگزینی اینورتر استاتیکی در هواپیما کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی، شبیهسازی، ساخت و جایگزینی اینورتر استاتیکی در هواپیما،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی، شبیهسازی، ساخت و جایگزینی اینورتر استاتیکی در هواپیما :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
این مقاله طراحی، شبیهسازی، ساخت نمونه آزمایشگاهی و جایگزینی یک اینورتر استاتیکی به جای یک اینورتر دینامیکی در هواپیما را ارائه میکند. ولتاژ ورودی این اینورتر ۲۷ ولت DC او ولتاژ خروجی آن سه فاز ۳۶ ولت با فرکانس ۴۰۰ هرتز و توان خروجی یک کیلو ولت-آمپر میباشد. سایز این اینورتر به دلیل محدودیت در فضای نصب و وزن آن، باید حتیالمقدور کوچک باشد که مستلزم کاهش ابعاد ترانسها به وسیله افزایش فرکانس سوئیچینگ است. این امر موجب ازدیاد تلفات شده که برای کاهش تلفات و حفاظت از سوئیچها نیاز به استفاده از مدارهای اسنابر میباشد. همچنین با طراحی کنترلر PID دیجیتال، یونیت کنترلی اینورتردینامیکی از هواپیما حذف میگردد. از مزایای این اینورتر این است که رگولاسیون ولتاژ خروجی ثابت است و THD به کمتر از ۳ درصد میرسد. حذف ترانس سه فاز و کوچک شدن فیلتر خروجی نیز از مزایای دیگر این اینورتر میباشد. نتایج این تحقیق به ساخت نمونه آزمایشگاهی منجر شده و مورد تست و آزمایش عملیاتی قرار گرفته است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.