مقاله عوامل موثر در بازاریابی گردشگری ورزشی در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل موثر در بازاریابی گردشگری ورزشی در ایران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل موثر در بازاریابی گردشگری ورزشی در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل موثر در بازاریابی گردشگری ورزشی در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل موثر در بازاریابی گردشگری ورزشی در ایران :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
ورزش یکی از فعالیتهای مهم گردشگران در حین گردشگری است. گردشگری ورزشی یکی از حیطه های رو به رشد گردشگری است که مسابقات و رویدادهای ورزشی تعداد کثیری گردشگری- چه داخلی و چه خارجی- را جلب می ند. گردشگری ورزشی از مشخصه های منحصر به فرد ورزشی برخوردار است، از جمله ناملموس بودن، غیرقابل تفکیک بودن، غیرقابل ذخیره بودن، و غیرقابل پیش بینی بودن ورزش و یافته هایی مانند مهم بودن بازاریابی گردشگر در رویداد ورزشی، بازاریابی منطقه ای در محل برگزاری رویداد و هماهنگی فعالیتهای بازاریابی در قالب راهبردهای دراز مدت، نظریه های جدید در زمینه گردشگری نشان می دهد جذابیتهای گردشگری بر پایه ورزش، در مقایسه با دیگر جذابیتهای فرهنگی، مزیتهای اقتصادی، اجتماعی، و سیاسی بیشتری دارد از طرفی، کشور ایران با توج به بررسیهای صورت گرفته، یکی از ۱۰ کشور اول جهان از نظر جذابیت های گردشگری است. از این رو، اهمیت دارد از قابلیتهای خود در توسعه گردشگری استفاده کند. در این میان، بازاریابی گردشگری اهمیت ویژه ای می باید، زیرا اگر بازاریابی را فرایند، تمام فعالیتهای مدیریتی بدانیم برنامه ریزی، تهیه محصولات گردشگری و جذب گردشگر نیازمند عملیات و فعالیتهای بازاریابی است. بازاریابی عبارت است از همه فعالیتهای ارزیابی بازار و نیازهای مشتریان آن بازار، همراه با ارزیابی خدمات، امکانات، هزینه های حصول به هدف و تسهیلاتی که رضایت مشتریان را در بر دارد. این کار شامل برنامه های هدف گ ذاری شده بر گروه خاصی از مشتریان و ترغیب آنها به خرید یا استفاده از خدمات است. به طوری که می توان نوسانات فصلی گردشگری را دلیل مهمی برای بازاریابی در صنعت مسافرت و گردشگری بیان کرد. ضرورت دارد بازاریابی ویژه ای برا جلب گردشگر ورزشی در کشور صورت گیرد و برنامه ریزی و بازاریابی در امر گردشگری ورزشی بایستی ویژه باشد. از این رو، پژوهشهای مربوط به بازاریابی نیز بایستی با تأکید ویژه بر گردشگری ورزشی باشد. روش مورد استفاده در این تحقیق توصیفی- تحلیلی و شیوه گردآوری اطلاعات، بصورت کتابخانه ای (اسنادی)، نتایج همایش ها و کنفرانس ها گردآوری شده است. براین اساس، این مقاله با شناسایی عوامل مهم در بازاریابی برای جلب گردشگر ورزشی، سعی می شود زمینه های جلب گردشگر و بازاریابی مناسب برای این منظور در کشور ایجاد نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.