مقاله بررسی عوامل موثر در طراحی مدل کسب و کار همراه در حوزه واسط مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر در طراحی مدل کسب و کار همراه در حوزه واسط مشتری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر در طراحی مدل کسب و کار همراه در حوزه واسط مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر در طراحی مدل کسب و کار همراه در حوزه واسط مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر در طراحی مدل کسب و کار همراه در حوزه واسط مشتری :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
مدل های کسب و کار مورد استفاده در تجارت همراه در صورتی برای مشتریان دارای منابع خواهند بود که ارزش پیشنهادی موجود در ابزار همراه مانند استفاده ان سرویس در هر مکان، آسایش، محلیسازی و شخصیسازی را به مشتریان خود درسرویس دیشنهادی ارائ نمایند. این دژوهش ب دنبال آن است ک ب بررسی عوامل موثر در طراحی مدل کسب و کار تجارت همراه در حوزه واسط مشتری با استفاده ان آنتولوژی مدل کسب و کار استروالدر بپرداند. به این صورت که ابتدا با استفاده ازروش فراتلفیق عوامل موثر در طراحی مولف های مدل کسب و کار تجارت همراه در حوزههای واسط مشتری و محصول استخراج می گردد. برایتائید و صح گذاری عوامل شناسایی شده تحلیل واریانس درون گروهی، تحلیل هم بستگی و تحلیل رگرسیون چندگانه مورد استفاده قرار میگیرد. یافت های این دژوهش نشان دهنده تاثیرگذاری مولف های واسط مشتری روی محصول در مدل کسب و کار تجارت همراه است. نتایج این دژوهش برای بانیگران فعال در شبکه ارزش تجارت همراه از جمله بانکها، اپراتورها، فراهم کنندگان سرویسهای ارزش افزوده، قابل استفاده میباشد. بنابراین پژوهش حاضر می تواند در پیشبرد علم درحوزه طراحی مدلهای کسب و کار سهم داشته باشد..

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.