مقاله بررسی میزان نقش CRM در نیل به اهداف ناب سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان نقش CRM در نیل به اهداف ناب سازمانی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان نقش CRM در نیل به اهداف ناب سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان نقش CRM در نیل به اهداف ناب سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان نقش CRM در نیل به اهداف ناب سازمانی :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
سازمانها دریافته اند که موفقیت آنها در گرو جلب توجه مصرف کننده است.هدف نهائی هر سازمانی موفقیت اقتصادی و سودآوری است و رضایتمندی مشتری روش دستیابی به این هدف است. شیوه مدیریت ارتباط با مشتری ۱یک راهبردتجاری و بازاریابی برای جذب، نگهداری و ارائه خدمات به مشتری است و با برقراری تعاملات موثر و کارا به مشتریان باعث حفظ و بقای سازمانها در دنیای رقابتی تجارت می شود. در این مقاله ابتدا مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری و سپس ویژگی ها ، جایگاه اقتصادی و مزایای آن به تفکیک برای سازمان ها و مشتریان تشریح میشود. نتایج بیانگر این است کهCRM یک سرمایه گذاری استراتژیک است که می تواند ارتباطات با مشتری را تسهیل و انسجام بخشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.