مقاله بررسی نقش ترفیعات فروش درفروش یک برند مطالعه موردی محصولات شرکت اریکا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش ترفیعات فروش درفروش یک برند مطالعه موردی محصولات شرکت اریکا دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش ترفیعات فروش درفروش یک برند مطالعه موردی محصولات شرکت اریکا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش ترفیعات فروش درفروش یک برند مطالعه موردی محصولات شرکت اریکا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش ترفیعات فروش درفروش یک برند مطالعه موردی محصولات شرکت اریکا :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
دربعضی ازبازارها کیفیت یک محصول خاص تنها برای جلب مصرف کنندگان کافی نیست درک آنچه مصرف کنندگان خواستار آن هستند ممکن است یکی ازبزرگترین چالشهایی باشد که بازاریابان درورود به یک بازار با آن مواجه هستند این تحقیق ازمیان امیخته بازاریابی به بررسی عوامل ترفیعات فروش مثل تبلیغات فروش شخصی ترفیعات فروش و روابط عمومی برافزایش فروش یک برند که دراینجا محصولات پوشاک بانون مدنظر قرارگرفته است می پردازد تحقیق حاضر ازلحاظ هدف کاربردی و ازنظر روش توصیفی است جامعه اماری تحقیق مشتریان محصولات پوشاک اریکا درشهر اصفهان می باشند روش نمونه گیری باتوجه به حضور ۳نمایندگی دراین شهر بصورت تصادفی ازمیان مشتریان این سه فروشگاه است جهت جمع اوری اطلاعات موردنیاز ازپرسشنامه با طیف کاستمن استفاده شدهاست روش گرداوری مباحث نظری آن کتابخانه ای بوده است دراین پژوهش برای تجزیه و تحلیل اماری داده ها ازنرم افزار SPSS استفاده شدها ست دراین پژوهش ازازمونهای تحلیل واریانس و میانگین جامعه جهت بررسی عوامل ترفیعات فروش مثل تبلیغات فروش شخصی ترفیعات فروش و روابط عمومی برافزایش فروش یک برند استفاده گردیدها ست یافته های تحقیق نشان میدهد که میان عناصرترفیعات فروش و فروش برند رابطه مستقیمی وجود دارد همچنین رتبه میانگین ابعاد با هم برابر نبوده درنتیجه اهمیت متغیرهای مستقل مورد بررسی با یکدیگربرابر نمی باشند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.