مقاله تخمین غلظت آلاینده های منتشره از پایانه های مسافری شهری با استفاده از مدل IVE مطالعه موردی پایانه بیهقی(


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تخمین غلظت آلاینده های منتشره از پایانه های مسافری شهری با استفاده از مدل IVE مطالعه موردی پایانه بیهقی( دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تخمین غلظت آلاینده های منتشره از پایانه های مسافری شهری با استفاده از مدل IVE مطالعه موردی پایانه بیهقی(  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تخمین غلظت آلاینده های منتشره از پایانه های مسافری شهری با استفاده از مدل IVE مطالعه موردی پایانه بیهقی(،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تخمین غلظت آلاینده های منتشره از پایانه های مسافری شهری با استفاده از مدل IVE مطالعه موردی پایانه بیهقی( :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
پایانههای مسافری در محیطهای شهری در عرصه ارتباط حمل و نقل و کیفیت هوای شهری بسیار موثر میباشند. از این رو در این جهت کمی نمودن سهم پایانه مسافری مورد IVE پژوهش تلاش گردیده است تا با بهره گیری از یک مدل نرم افزاری ریاضی موسوم بهمطالعه در شهر تهران اقدام شود. جهت تخمین انتشار آلایندههای هوا از وسایل نقلیه موتوری با هدف برنامه ریزی موثرترین روشهای کنترل، پیش بینی نتایج IVE مدل و بررسی فرآیند کاهش آلایندهها به مرور زمان طراحی شده است. دادههای ورودی مورد نیاز این مدل از جمله نوع خودروها، تعداد آنها و زمان حضور در پایانه، نوع موتور، کارکرد خودرو، تکنولوژی مورد استفاده جهت کنترل آلایندههای هوا، نوع سوخت و سرعت متوسط میباشد. علاوه بر این اطلاعات جغرافیایی و هواشناسی مورد نیاز است که با استفاده از اطلاعات ثبت شده موجود، پرسش نامهها و آمارگیری جمعغلظت آلایندههای معیار در ساعت اوج حضور مسافرین در پایانه و بیشترین سفرها IVE آوری گردیده است. در نهایت با استفاده از مدلاز ساعت ۱ تا ۶ بعدازظهر تخمین زده شده است. این غلظتها شامل مجموع زمان استارت زدن، زمان کارکرد درجا با موتور روشن و حرکت در پایانه است که انتشار منواکسید کربن رابر۱/۱۴g/kw-hr اکسیدهای نیتروژن برابر ،g/kw-hr5 اکسیدهای گوگرد برابر ۰/۰۰۴g/kw-hr و ذرات معلق برابر۰/۷۳g/kw-hrمیباشد. در مقایسه با استانداردهایEPAانتشار منواکسید کربن و اکسیدهای گوگرد مجاز و اکسیدهای نیتروژن ۰۲ برابر و ذرات معلق ۳۶ برابر استاندارد است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.