مقاله بررسی نقش رسانه های جمعی در توسعه گردشگری شهر ساری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش رسانه های جمعی در توسعه گردشگری شهر ساری دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش رسانه های جمعی در توسعه گردشگری شهر ساری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش رسانه های جمعی در توسعه گردشگری شهر ساری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش رسانه های جمعی در توسعه گردشگری شهر ساری :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
صنعت جهانگردی و مسافرت به عنوان بزرگترین و متنوع ترین صنعت در دنیا به حساب می آید. بسیاری از کشورها این صنعت پویا را به عنوان منبع اصلی درآمد اشتغال زایی، رشد بخش خصوصی و توسعه ساختار زیربنایی می دانند. رسانه های جمعی به عنوان بخشی از فرایند ارتباطات جهانی نقش اساسی در ایجاد شناخت و توسعه جهانگردی در میان ملت ها ایفا خواهد کرد. با تغییرات فن آوری و اجتماعی که به وجود آمده است مسافرت نیز متحول شده و به صورت نوعی سرگرمی قابل دسترس و مورد قبول درآمده است که می تواند تجربیات ارزنده ای را به مسافران ارائه دهد. این پژوهش با توجه به عنوان آن «بررسی نقش رسانه های جمعی در توسعه گردشگری شهرساری» از لحاظ ماهیت، توصیفی- تحلیلی و با توجه به هدف، کاربردی می باشد. جامعه آ»اری، حجم نمونه و شیوه نمونه گیری کلیه کارکنان سازمان جهانگردی شهرستان ساری و کارشناسان مطبوعات و رسانه های جمعی و همچنین کارکنان میراث فرهنگی شهرستان ساری و عموم مردم در دسترس به تعداد ۸۵۰ نفر می باشد. حجم نمونه آ»اری با توجه به جدول کرجسی مورگان تعداد ۲۶۴ نفر می باشند که به صورت تصادفی انتخاب می شوند. در انی تحقیق جهت تجزیه و تحلیل داده ها از دو روش آماری شامل: آمار توصیفی و آمار استنباطی استفاده شده است. در آمار توصیفی از ابزار هایی مانند: تنظیم جدول، رسم نمودارها، محاسبه درصدها در آمار استنباطی جهت تعمیم نتایج از نمونه به جامعه از آزمون t با استفاده از نرم افزار spss، بهره گرفته شده است. نتایج پژوهش اینکه رسانه های جمعی و بروشورهای تبلیغاتی در فرهنگ و توسعه گردشگری شهرستان ساری موثر بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.