مقاله بررسی میدانی برای تعیین مدل اقتصادی جهت ساخت پارکینگ طبقاتی و رفع مشکل ترافیکی خیابان شهید مطهری رشت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میدانی برای تعیین مدل اقتصادی جهت ساخت پارکینگ طبقاتی و رفع مشکل ترافیکی خیابان شهید مطهری رشت دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میدانی برای تعیین مدل اقتصادی جهت ساخت پارکینگ طبقاتی و رفع مشکل ترافیکی خیابان شهید مطهری رشت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میدانی برای تعیین مدل اقتصادی جهت ساخت پارکینگ طبقاتی و رفع مشکل ترافیکی خیابان شهید مطهری رشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میدانی برای تعیین مدل اقتصادی جهت ساخت پارکینگ طبقاتی و رفع مشکل ترافیکی خیابان شهید مطهری رشت :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
وقتی صحبت از مشکلات ترافیک شهری می­شود، شلوغی خیابان­ها، حرکات کند وسایل نقلیه در شبکه معابر و ظرفیت پایین شبکه­ معابر شهری اولین نکاتی است که به ذهن می­رسد. در صورتی که پارک وسایل نقلیه در شهر در زمره مشکلات عدیده است. این مشکل بیشتر در شهرهای بزرگ به خصوص مراکز اداری/تجاری مشهود است. کلانشهر رشت با جمعیتی بالغ بر ۵۶۰ هزار نفر و وجود مراکز تجاری و اداری در بافت قدیم و مرکز شهر، نیازمند تمهیدات گسترده در توسعه شبکه حمل و نقل می­باشد. خیابان مطهری که ز میدان صیقلان تا چهار راه میکائیل را شامل می­شود از نظر مکانی با خیابان­های پر ترددی چون خیابان شریعتی، حاجی­آباد و امام در ارتباط است. این مطالعه در گام نخست با بررسی اسنادی و استفاده از روش کتابخانه کلیه طرح­های بالادستی مصوب شهر مورد بررسی قرار داد. در گام دوم استفاده از بلوک­بندی­های شهری، معیار اصلی سکانس­­بندی در نظر گرفته شد. هر یک از سکانس­ها بین کوچه­ها و خیابان­های منتهی به خیابان مطهری در نظر گرفته شدند (A,B, …,Z). با برداشت میدانی، مکان و نوع مبلمان شهری، تأسیسات شهری و درختان موجود در طول کنار پیاده­روی خیابان مطهری مشخص شد و تعداد پارکینگ­های حاشیه­ای موجود در هر سکانس نیز مشخص شدند. همچنین موانع موجود شامل موانع ترافیکی مانند پارک و دوربرگردان­ها نیز مشخص گردیدند. این مقاله که بخشی از نتایج حاصل از طرح پژوهشی نقش پارکینگ طبقاتی در مدیریت تقاضای حمل و نقل شهری، مطالعه موردی خیابان شهید مطهری شهر رشت می­باشد، زمینه را برای استفاده از مدل های اقتصادی جهت ساماندهی پارک وسایل نقلیه و استفاده از پارکینگ طبقاتی در این خیابان فراهم می­آورد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.