مقاله رویتکننده مقاوم برای سیستم تعلیق خودرو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رویتکننده مقاوم برای سیستم تعلیق خودرو دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رویتکننده مقاوم برای سیستم تعلیق خودرو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رویتکننده مقاوم برای سیستم تعلیق خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رویتکننده مقاوم برای سیستم تعلیق خودرو :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
در این مقاله مسأله تخمین حالتهای یک خودرو با استفاده از رویتکننده مورد بررسی قرار میگیرد. هدف از تخمین حالتها کاهش تعداد حسگرهای به کار برده شده در یک خودرو و جایگزینی آنها با استفاده از اطلاعات بدست آمده از رویتکننده در کنترل سیستم تعلیق نیمهفعال یا فعال است که زمینه ساز افزایش راحتی سفر، فرمانپذیری و پایداری خودرو میباشد. راهکار پیشنهادی هم با در نظر گرفتن عدم قطعیتهای سیستم و هم با وجود نویز در حسگرها اقدام به تخمین حالتهای خودرو مینماید. مدل در نظر گرفته مدل یک چهارم خودرو میباشد که دارای عدم قطعیت در پارامترها میباشد؛ لذا از رویتکننده برای تضعیف اثر این نامعینیها استفاده شده است. همچنین به منظور کاهش نویز حسگرها بر دقت تخمین، رویتکننده با رویتکننده ادغام میگردد. مسأله طراحی رویتکننده در نهایت به مسأله بهینهسازی محدب تحویل مییابد که از رویکرد نامساوی خطی ماتریسی برای حصول جواب بهینه استفاده میشود. ارزیابی کارایی رویتکننده در تخمین حالتهای خودرو با شبیهسازیهای صورت گرفته در شرایط مختلف نشان داده میشود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.