مقاله بررسی رابطه مورد انتظار مشتری با عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری به روش چارچو گارتنز(CRM-ECRM)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه مورد انتظار مشتری با عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری به روش چارچو گارتنز(CRM-ECRM) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه مورد انتظار مشتری با عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری به روش چارچو گارتنز(CRM-ECRM)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه مورد انتظار مشتری با عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری به روش چارچو گارتنز(CRM-ECRM)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه مورد انتظار مشتری با عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری به روش چارچو گارتنز(CRM-ECRM) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
تولید و بازار انبوه در اواسط قرن بیستم روش های تجارت مورد استفاده در ارتباط با مشتری را دگرگون کرده است.شرکت ها برای بقا در صحنه رقابت مستلزم پذیرش و تطابق با تکنولوژی و سرعت رشد اینترنت به طور وسیع فرصت های بازاریابی و شکل گیری راه های ایجاد روابط بین شرکت ها و مشتریانشان را تحت تاثیر قرار داده است.امروزه دنیای تجارت ر خدمات به مشتری به صورت اینترنتی متمرکز شده است که توسط مشتری اداره و تکمیل و با فرایند پشتیبانی سازمانی مرتبط می شود.سازمانها با استفاده از CRM می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درامد را افزایش دهند.سیستم مدیریت روابط با مشتری می تواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب شوند.سازمانها برخی روش هایی را شامل مدیریت ارتباط با مشتری،استراتژی سازمانی و ساز و کارهای خدماتی که کارایی ارتباطات مشتری را بهبود می دهد بکار می برند.مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی ای برای کسب مشتریان جدید و نگهداشتن آنها است.مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی شامل تمام فعالیتهای مرتبطبا مشتریان ی واسطه همچون شرکتها میباشد.هر فعالیت مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی در یکی از سه فرایند سازمانی زیر پیاده شده است:فروش،بازاریابی و خدمات .در حالی که این ها فرایند هایی مستقیما مرتبط با مشتری هستند.مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی((Analytical CRM) تمام اجزایی که برای تحلیل روابط و ویژگی های مشتری که بر اساس اجرای فعالیتهای مدیریت روابط با مشتری عملیاتی با تاکید بر نیاز مشتریان و استثنائاتشان وجود دارد،تامین میکنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.