مقاله تحلیلی بر اهمیت و نقش بازاریابی در گردشگری با رویکرد توسعه پایدار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیلی بر اهمیت و نقش بازاریابی در گردشگری با رویکرد توسعه پایدار دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیلی بر اهمیت و نقش بازاریابی در گردشگری با رویکرد توسعه پایدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیلی بر اهمیت و نقش بازاریابی در گردشگری با رویکرد توسعه پایدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیلی بر اهمیت و نقش بازاریابی در گردشگری با رویکرد توسعه پایدار :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
صنعت جهانگردی به عنوان یکی از پیشروترین صنایع جهان و به عنوان نیروی قوی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، توانایی شکل دهی و دگرگونی جوامع بشری را داراست؛ از این رو مسئله بازاریابی جهانگردی نیز از اهمیت خاصی در این راستا برخوردار است. بازاریابی پدیده ای جهان شمول است که برای بشر دارای اهمیت ویژه ای می باشد. از سوی دیگر، رویکرد زیربنایی که هم اکنون برای برنامه ریزی گردشگری و همچنین سایر انواع توسعه به کار گرفته شده، رویکردی است که دستیابی به توسعه پایدار را امکان پذیر می سازد. شیوه توسعه پایدار در حالی که هنوز منافعی را برای جامعه کنونی به ارمغان می آورد، اما بر حفظ منابع طبیعی، فرهنگی و سایر منابع وابسته به گردشگری برای استفاده مستمر در آینده، نیز اشاره دارد. در این پژوهش که تحقیقی توصفی – تحلیلی است تلاش می شود تا با استفاده از شیوه کتابخانه ای و اسنادی علاوه بر تعریف مفاهیم گردشگری، بازاریابی و بازاریابی گردشگری و نیز گردشگری پایدار و اصول پایداری، به بیان اهمیت بازاریابی و برنامه ریزی در گردشگری پایدار پرداخته شود و همچنین نقش بازاریابی گردشگری در توسعه پایدار این صنعت بررسی گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.