مقاله طراحی کنترلکننده iLQR برای سیستم تعلیق فعال خودرو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی کنترلکننده iLQR برای سیستم تعلیق فعال خودرو دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی کنترلکننده iLQR برای سیستم تعلیق فعال خودرو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی کنترلکننده iLQR برای سیستم تعلیق فعال خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی کنترلکننده iLQR برای سیستم تعلیق فعال خودرو :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
در این مقاله طراحی سیستم تعلیق فعال با در نظر گرفتن دینامیک غیرخطی آن مورد بررسی قرار میگیرد. در راهکار پیشنهادی، یک سیستم کنترلکنندهی مرکزی با پسخوراند کردن متغیرهای حالت تحت ضرایب تقویت بهینهای وظیفهی کنترل محرک سیستم تعلیق را به عهده دارد. پارامترها مورد نظر در این بهینهسازی، چسبندگی چرخ به جاده که تأمین کنندهی پایداری خودرو است و دیگری شتاب در راستای قایم خودرو که تأمین کنندهی راحتی سرنشینان است، میباشند. در این راستا برای تعیین ضرایب تقویت پسخوراند مناسب، از تئوری کنترل بهینه استفاده شده است. در این تئوری با حداقل کردن مقدار یک شاخصهی کارایی توسعه یافته که در آن ترکیبی از متغیرهای حالت و قانون کنترلی است، پاسخ سیستم به صورت مطلوب بهینه میگردد. این شاخص به گونهای اختیار شده است که در کنار کاهش جابهجایی بدنه خودرو و تایر، شتابهای عمودی سرنشین نیز کاهش دهد. نتایج شبیهسازیها نشان میدهد کنترلکننده پیشنهادی هم در کاهش شتاب عمودی موفق عمل میکند، و هم باعث بهبود بر فرمان پذیری و پایداری خودرو میگردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.