مقاله بررسی طرح اختلاط مصالح بتن آسفالتی برای کاربرد در سدهای سنگریزه ای با رویه آسفالتی بر اساس مدل سازی با میز لرزه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی طرح اختلاط مصالح بتن آسفالتی برای کاربرد در سدهای سنگریزه ای با رویه آسفالتی بر اساس مدل سازی با میز لرزه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی طرح اختلاط مصالح بتن آسفالتی برای کاربرد در سدهای سنگریزه ای با رویه آسفالتی بر اساس مدل سازی با میز لرزه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی طرح اختلاط مصالح بتن آسفالتی برای کاربرد در سدهای سنگریزه ای با رویه آسفالتی بر اساس مدل سازی با میز لرزه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی طرح اختلاط مصالح بتن آسفالتی برای کاربرد در سدهای سنگریزه ای با رویه آسفالتی بر اساس مدل سازی با میز لرزه :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
کاربرد آسفالت در سدهای خاکی به سبب و ژ یگ یهای خاص خود از جمله خواص الاستوپلاستیک مصالح آسفالتی و نیز قابلیت اجرای آن درشرایط مختلف آب و هوایی )بارندگی و سرمای شدید( از سال ۱۹۷۰ به بعد توسعه فراوانی یافته است. از طرفی رفتار تماسی خاک و آسفالتتحت بار دینامیکی و امکان احداث این گونه از سدها در مناطق با لرزه خیزی بالا از موارد مبهم در علم سد سازی می باشد. بررسی مودهای گسیختگی و پایداری این گونه از سدها تحت شرایط زمین لرزه تحقیقات وسیع و گسترده ای را می طلبد. در این مقاله در گام نخست جهت مطالعه رفتار آسفالت با مدل فیزیکی شرایط تشابه بین مدل و سازه واقعی ایجاد شده است. شرایط تشابه با توجه به فرضیات کاگاو ادر تشابه سیستم های خاک-سازه تحت بارگذاری دینامیکی با استفاده از نسبت نیروها و فرضیات ککوش وو ایواتا ت در تشابه پاسخ دینامیکی غیر خطی زمین با استفاده از نظریه II باکینگهام، ایجاد شده است. نمونه های بتن آسفالتی با استناد به روش مارشال به ارتفاع ۷ سانتی متر و قطر ۱۰ سانتی متر جهت ارائه روش اختلاط مصالح، نوع و درصد قیر مناسب برای حفظ توأمان مقاومت لازم و انعطاف پذیری کافی برای مقابله با ترک خوردگی و عدم نفوذپذیری ساخته شده اند. تعیین درصد قیر بهینه و تعداد ضربات لازم برای تراکم نمونه ها که درصد حفر ها را در حد ایمن ایجاد کند از دیگر اهداف مقاله است. همچنین به منظور تعیین مدول الاستیسیته بر حسب درصد قیر یک سری آزمایش تک محوری بر روی نمونه های آسفالتی محصور نشده صورت پذیرفت و از نتایج این آزمایشات جهت تعیین طرح اختلاط مناسب آسفالت در ساخت مدل استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.