مقاله بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش فرش ترکمن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش فرش ترکمن دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش فرش ترکمن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش فرش ترکمن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش فرش ترکمن :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
موضوع این تحقیق،بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش فرش ترکمن(مطالعه موردی شرکتهای تعاونی فرش دستباف ترکمن در شهرستان گنبد کاووس در استان گلستان) می باشد.روش تحقیق،توصیفی-پیمایشی بوده،که با استفاده از اطلاعات کتابخانه ای،میدانی و توزیع پرسشنامه انجام گردیده است،و با استفاده از جدول مورگان۱۳۶ نفر از مدیران و کارشناسان شرکتهای تعاونی فرش دستباف ترکمن در گنبد کاووس در استان گلستان به عنوان حجم نمونه انتخاب گردیده است.این تحقیق دارای یک فرضیه ی اصلی و چهار فرضیه فرعی می باشد که از طریق آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون مورد بررسی قرار گرفته است.نتایج بدست آمده نشان میدهد که:بین عناصر آمیخته بازاریابی شامل:محصول،قیمت،توزیع و ترفیع،با افزایش فروش فرش ترکمن رابطه معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.