مقاله ارزیابی وفاداری مشتریان منتخب بانک رفاه باکمک DEA


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی وفاداری مشتریان منتخب بانک رفاه باکمک DEA دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی وفاداری مشتریان منتخب بانک رفاه باکمک DEA  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی وفاداری مشتریان منتخب بانک رفاه باکمک DEA،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی وفاداری مشتریان منتخب بانک رفاه باکمک DEA :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
امروزه یکی ازدغدغه های اصلی بانکهای مشتری محور شناخت مشتریان ایجادتمایز بین گروه های مختلف مشتریان تخصیص بهینه منابع به آنها با توجه به ارزش آنها ووفاداری مشتری دراین حوزه می باشدهدف این مقاله ارزیابی مشتریان جهت تعیین وفاداری به کمک ارزش دوره عمر مشتری به عنوان ملاکی درراستای تخصیص بهینه منابع است درفرایند پیشنهادی این تحقیق که دربانک رفاه اصفهان اجرا گردیده است پس ازتعیین شاخصهای مدل ار.اف.ام تازگی مبادله تعداددفعات مبادله و ارزش پولی مبادله به عنوان متغیرهای تحلیل پوشش داده استفاده شد و سپس با پردازش مقادیر این شاخصها برروی ۳۶۰مشتری بانک درسال ۱۳۹۲-۹۱ که ازبین آنها ۳۰نفر با مانده حساب بالاتر انتخاب و با استفاده ازاین تکنیک کمی تجزیه وتحلیل انجام پذیرفت ازنرم افزار اکسل برای جمع اوری داده ها وازنرم افزار DEA Excel Solver برای حل مدل استفاده شد نتیجه تحقیق نشان داد تنها سه درصد ازبین ۳۰نفر با ارزشند نتایج مطالعه حاضر زمینه را برای تحلیل ویژگیهای مشتریان براساس مدل آر.اف.ام و ارزش دوره عمر مشتری و همچنین شناسایی مشتریان کلیدی و با ارزش بانک فراهم می اورد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.