مقاله بازتعریف اهداف و روش ها برای آموزش موثر محیط زیست


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازتعریف اهداف و روش ها برای آموزش موثر محیط زیست دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازتعریف اهداف و روش ها برای آموزش موثر محیط زیست  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازتعریف اهداف و روش ها برای آموزش موثر محیط زیست،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازتعریف اهداف و روش ها برای آموزش موثر محیط زیست :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
دنیای هزاره، عصر توسعه ی شتابان علم و تکنولوژی های علمی در ابعاد گوناگون زندگی آدمی در زیست کره و فراتر از آن، در جهان کیهانی است. نگاهی موشکافانه به وضعیت و سرنوشت امروز زیست کره، نشان می دهد که دامنه ی دانش ها، نگرش ها و در نتیجه رفتارهای خردمندانه و عالمانه ی شهروندان، چندان توسعه و تعالی نیافته است، استفاده ی روزافزون و ناصحیح از امکانات و مواد و پدیده های طبیعی موجود در محیط زیست، سبب آلودگی مشهود و در معرض خطر قرارگرفتن نابودی روزافزون زیست کره گردیده ، حفظ سلامت و پایداری محیط زیست، بستگی به میزان اثر بخشی دانش ها، کیفیت و اثر گذاری نگرش ها و تنوع رفتارهای صحیح و سالم زیست محیطی شهروندان دارد. میزان و نوع سواد، بر روی نوع زندگی، تفکر و علائق، امکانات و توانایی های فردی و اجتماعی شهروندان تاثیر می گذارد، شهروندان با نگاهی به آینده به تعیین انتظارات جدیدی از آموزش و پرورش می پردازند، آموزش و پرورش وظیفه ی خدمات رسانی آموزشی و پرورشی به شهروندان جامعه را به عهده دارد، بازتعریف اهداف و روش های آموزش علوم محیط زیست به ویژه در دوره ی آموزش عمومی، ابزار مترقی برای تربیت انسان طراز هزاره که با صفات بارز علم و تکنولوژی علمی در عصر توسعه ی روز افزون ارتباطات و اطلاعات تعریف می شود، می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.