مقاله شناسایی و اولویت بندی شاخصهای کلیدی عملکرد به کمک کارت امتیازی متوازن و تصمیم گیری با معیارهای چندگانه – مطالعه ومردی اداره پست مرکزی استان اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی و اولویت بندی شاخصهای کلیدی عملکرد به کمک کارت امتیازی متوازن و تصمیم گیری با معیارهای چندگانه – مطالعه ومردی اداره پست مرکزی استان اصفهان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و اولویت بندی شاخصهای کلیدی عملکرد به کمک کارت امتیازی متوازن و تصمیم گیری با معیارهای چندگانه – مطالعه ومردی اداره پست مرکزی استان اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و اولویت بندی شاخصهای کلیدی عملکرد به کمک کارت امتیازی متوازن و تصمیم گیری با معیارهای چندگانه – مطالعه ومردی اداره پست مرکزی استان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و اولویت بندی شاخصهای کلیدی عملکرد به کمک کارت امتیازی متوازن و تصمیم گیری با معیارهای چندگانه – مطالعه ومردی اداره پست مرکزی استان اصفهان :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
به دلیل اینکه موفقیت وبقای هرسازمان به چگونگی عملکردش وابسته است اندازه گیری عملکردسازمان نقش بسیارمهمی دراین زمینه ایفا می کندبرای ارزیابی عملکرد به شاخص و معیارمشخصی نیاز است شاخصهای کلیدی عملکرد شاخصهایی هستند که برروی ابعادی که درموفقیت سازمان نقش حیاتی دارند متمرکزهستند لذا به دلیل اینکه کارت امتیازی متوازن یک ابزار سنجش عملکرد است دراین تحقیق به کمک مرور ادبیات تعداد ۴۷شاخص کلیدی عملکرد شناسایی شده است سپس به کمک کارشناسان خبره دراداره پست ۴۳شاخص را انتخاب کرده و باتوجه به اطلاعات دریافتی ازپرسشنامه های توزیع شده و با استفاده ازچهارمنظر مالی مشتری فرایندهای داخلی و رشدویادگیری ازکارت امتیازی متوازن و نیز روش تصمیم گیری بامعیارهای چندگانه شاخص ها اولویت بندی شده اند نتایج حاصل ازاولویت بندی شاخصهای کلیدی عملکرد نشان داد که شاخص کیفیت کاروخدمت مهمترین شاخص کلیدی عملکرد شناسایی شد و پس ازآن شاخصهای کارایی نیروی کاررقیبان نوآوری شایستگی مدیران و اثربخشی برنامه ریزی دارای رتبه های دوم تا ششم گردیدند لذا مدیران سازمان برای دستیابی به عملکرد مطلوب و رسیدن به موفقیت لازم است که براین شاخصهای مهم تمرکز کنند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.