مقاله بررسی تاثیرجاده های جنگلی برفرآیندهای ژئومورفولوژی والگوهای فرسایش درحوزه جنگلی با استفاده ازسیستم اطلاعات جغرافیایی و مدل GRAIP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیرجاده های جنگلی برفرآیندهای ژئومورفولوژی والگوهای فرسایش درحوزه جنگلی با استفاده ازسیستم اطلاعات جغرافیایی و مدل GRAIP دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیرجاده های جنگلی برفرآیندهای ژئومورفولوژی والگوهای فرسایش درحوزه جنگلی با استفاده ازسیستم اطلاعات جغرافیایی و مدل GRAIP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیرجاده های جنگلی برفرآیندهای ژئومورفولوژی والگوهای فرسایش درحوزه جنگلی با استفاده ازسیستم اطلاعات جغرافیایی و مدل GRAIP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیرجاده های جنگلی برفرآیندهای ژئومورفولوژی والگوهای فرسایش درحوزه جنگلی با استفاده ازسیستم اطلاعات جغرافیایی و مدل GRAIP :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
درجریان احداث جاده سطح وسیعی ازعرصه جنگلها و مراتع درطول وحاشیه مسیرآن تخریب شده وحجم بسیارزیادی ازخاک وسنگ ازمحل خودجابجا میگردد خاکهای جابجا شده یابرروی اراضی مجاورریخته شده که موجب مضاعف شدن تخریب محیط زیست میشود و یابطور مستقیم واردابراهه ها و رودخانه ها شده و درنهایت به صورت رسوب واردمخازن سدها تالاب ها دریاچه ها و دریاها میگردد علاوه براین جاده اسزی عامل یدرراستای فراهم شدن زمینه برای وقوع سایر رخساره های فرسایش همانند زمین لغزش می باشد مدیران جنگل برا یمدیریت موثرجاده و سیستم های زهکشی آن نیاز به اطلاعات درباره اثرات بالقوه جاده ها دارند دراین راستا براورد میزان رسوب حاصل ازجاده و همچنین تخمین اثرات زهکشی جاده درپایداری زمین ضرورت پیدا می کند مدل GRAIP یک فرایند و مجموعه ای ازابزار برای تجزیه و تحلیل تاثیرجاده ها درحوزه های جنگلی می باشداین مدلی برای کمک به مدیران جنگل برای مدیریت موثرجاده و سیستم زهکشی جاده و بدین ترتیب به حداقل رساندن اثرات منفی جاده های جنگلی طراحی شده است دراین تحقیق ازمدل مذکور برای بررسی اثرات جاده های جنگلی حوزه کسیلیان استفاده شده است این حوزه بین عرضهای جغرافیایی و طولهای جغرافیایی درشرق مازندران واقع شده است درکل ۱۲۴کیلومتر جاده و ۳۴۶ عارضه زهکشی مورد بررسی قرارگرفته است توسط این مدل ۶۳۲ تن درسال رسوب تولیدی توسط جاده و خندق براورد شده است که ۱۶درصد ۱۰۰تن درسال ازاین رسوب تولیدی توسط ۷۰عارضه زهکشی به شبکه جریان تحویل داده میشود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.