مقاله بررسی اثرات تغییرات ماده و هندسه بر تنش و خستگی در کپه یاتاقانی اصلی موتور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثرات تغییرات ماده و هندسه بر تنش و خستگی در کپه یاتاقانی اصلی موتور دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثرات تغییرات ماده و هندسه بر تنش و خستگی در کپه یاتاقانی اصلی موتور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثرات تغییرات ماده و هندسه بر تنش و خستگی در کپه یاتاقانی اصلی موتور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثرات تغییرات ماده و هندسه بر تنش و خستگی در کپه یاتاقانی اصلی موتور :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
در این مقاله، تحلیل اجزاء محدود تنش و تخمین عمر خستگی در کپه یاتاقانی اصلی میل لنگ موتور بنزینی انجام پذیرفته است. مدل اجزاء محدود کپه یاتاقانی با همبندی با بلوک سیلندر، تهیه شده و اثر تغییرات ماده و هندسه روی تنش های آن بررسی شده است. سپس عمر خستگی قطعه، با استفاده از تنش میانگین و دامنه تنش، در محدوده خستگی پرچرخه، پیش بینی گردیده است. محاسبه تنش های ماده در نرم افزار ABAQUS و تخمین عمر خستگی قطعه در نرم افزار FEMFAT صورت پذیرفته است. اثرات زبری و تئوریهای مختلف تخمین عمر نیز، مطالعه شده است. با تغییر جنس ماده و هندسه قطعه، ماده بکار رفته در ساخت کپه یاتاقانی با ماده بکار رفته در بلوک سیلندر، یکپارچه شده و لذا هزینه های ساخت آن کاهش یافته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.