مقاله بررسی تجربی عملکرد هر یک از اجزاء سامانه تسمه متعلقات در موتور احتراق داخلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تجربی عملکرد هر یک از اجزاء سامانه تسمه متعلقات در موتور احتراق داخلی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تجربی عملکرد هر یک از اجزاء سامانه تسمه متعلقات در موتور احتراق داخلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تجربی عملکرد هر یک از اجزاء سامانه تسمه متعلقات در موتور احتراق داخلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تجربی عملکرد هر یک از اجزاء سامانه تسمه متعلقات در موتور احتراق داخلی :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
تسمه متعلقات در موتور احتراق داخلی، بسته به قطعات متصل به آن، وظایف مختلفی دارد. این تسمه نیروی خود را از طریق پولی متصل به میللنگ تامین مینماید و در مسیر چرخش خودع قطعات مختلفی مانند دینام، کمپرسور کولر، پمپ فرمان هیدرولیک، واترپمپ و خنک کننده روغن رامیچرخاند. در طراحی هر سامانه تسمه متعلقات، علاوه بر پولیهای هر یک از متعلقات، تعدادی هرزگرد و یک تسمه سفتکن وجود دارد. هدف ازاین مقاله بررسی تجربی عملکرد قطعات مختلف یک سامانه تسمه متعلقات در موتوری احتراق داخلی است. نتایج این بررسی، نقاط ضعف و قوت هرقطعه را نشان میدهد. این بررسی میتواند هم برای صحهگذاری سامانههای جدید و هم به عنوان داده عملی در نتایج شبیهسازی بکار رود. اینبررسی، در دو حالت با و بدون متعلقات برای حالتهای تمام بار و بدون بار موتور انجام شد. در این مقاله متغیرهای مختلف انداز هگیری شدند. ایناندازه گیری ها شامل ویژگیهای تسمه مانند: نوسانات، کشش دینامیکی، لغزش و سرعت تسمه هستند. همچنین متغیرهای حاصل از عملکرد تسمهمانند فشار کمپرسور کولر، نیروی وارد بر پایه هرزگرد, ناهمسانگردی پولیها با پولی میللنگ و جابه جایی زاویهای تسمه سفت کن نیز اندازهگیریشدند. نتایج نشان دادند سخت ترین حالت برای عملکرد سامانه تسمه متعلقات در دورهای بحرانی است. در دورهای بحرانی نوسانات تسمه متعلقاتبه شدت زیاد میشود. در میان دورهای بحرانی، حالتی که موتور تمام بار باشد و متعلقات نیز همگی فعال باشند, بدترین حالت خواهد بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.