مقاله اثر نوآوری مصرف کننده بر پذیرش محصول جدید


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثر نوآوری مصرف کننده بر پذیرش محصول جدید دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثر نوآوری مصرف کننده بر پذیرش محصول جدید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر نوآوری مصرف کننده بر پذیرش محصول جدید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثر نوآوری مصرف کننده بر پذیرش محصول جدید :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
نتایج تحقیقات دانشگاهی درباره نوآوری مصرف کننده و تاثیر آن بر پذیرش محصول دارای اتفاق نظر نیست. برای کمک به بستن این شکاف، این مطالعه به بررسی رابطه بین نوآوری ذاتی مصرف کننده، نوآوری نیابتی، و پذیرش، و پذیرش محصولات واقعا جدید مصرفی الکترونیکی می پردازد. این مطالعه با استفاده از یک رویکرد کمی مبتنی بر پیمایش به آزمون فرضیات مختلف مرتبط با نوآوری مصرف کننده و پذیرش محصول واقعا جدید می پردازد. در مجموع ۲۵۶ فرد استرالیایی بالای ۱۸ سال یک پرسشنامه آنلاین را تکمیل کردند که مبنای تحلیل های بعدی را شکل دادند. با استفاده از مدل سازی معادله ساختاری دریافتیم که نوآوری مختص محیط نسبت به نوآوری مصرف کننده، دارای تأثیر بیشتر در پذیرش اینگونه محصولات است. همچنین دریافتیم که ارتباط بین نوآوری مختص محیط و پذیرش محصول واقعا جدید اگر چه مثبت، اما هنوز هم بسیار ضعیف است. نتایج حاکی از آن است که نیاز به تحقیقات بیشتر برای درک بهتر اینکه محرک ها کدامند یا تبیین کردن پذیرش «محصولات واقعا جدید» هم در استرالیا و هم در عرصه بین المللی و روشن تر کردن ارتباط بین معیارهای نوآوری است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.