مقاله مطالعه تجربی اثر تغییرات سیکلیک بر روی آلاینده ی هیدروکربن نسوخته در یک موتور اشتعال جرقه ای بنزینی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه تجربی اثر تغییرات سیکلیک بر روی آلاینده ی هیدروکربن نسوخته در یک موتور اشتعال جرقه ای بنزینی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه تجربی اثر تغییرات سیکلیک بر روی آلاینده ی هیدروکربن نسوخته در یک موتور اشتعال جرقه ای بنزینی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه تجربی اثر تغییرات سیکلیک بر روی آلاینده ی هیدروکربن نسوخته در یک موتور اشتعال جرقه ای بنزینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه تجربی اثر تغییرات سیکلیک بر روی آلاینده ی هیدروکربن نسوخته در یک موتور اشتعال جرقه ای بنزینی :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
برای بهبود عملکرد موتورهای اشتغال جرقه ای، شناخت تغییرات سیکلیک یکی از اهداف اصلی است. این تغییرات به عوامل مختلفی از جمله نوع سوخت، نسبت هم ارزی، سرعت و بار موتور و مشخصات هندسی موتور وابسته است و می تواند سبب نوسانات قدرت خروجی و هیدروکربن نسوخته شود. در کار حاضر، با استخراج داده های تجربی وسیع فشار بر حسب زاویه میل لنگ (بیش از ۵۰۰ سیکل در هر حالت) از یک موتور پژوهشی و همچنین اندازه گیری کسر گازهای خروجی در همان شرایط، تاثیر تغییرات سیکلی روی هیدروکربن نسوخته منتشره مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج حاصله نشان می دهد که در نسبت هم ارزی ۰/۱، ۹۵/۰ و ۹/۰ حداکثر مقدار هیدروکربن نسوخته در حداقل مقدار COVimep (ضریب تغییرات فشار موثر متوسط اندیکه) اتفاق می افتد، اگرچه تضعیف شدت تغییرات سیکلی از اهداف محققان موتور برای بهبود پایداری و عملکرد موتور بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.