مقاله ارائه ی مدل پیش بینی تصادفات بر اساس خصوصیات هندسی مسیر مطالعه ی موردی محور اندیمشک پل زال


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه ی مدل پیش بینی تصادفات بر اساس خصوصیات هندسی مسیر مطالعه ی موردی محور اندیمشک پل زال دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه ی مدل پیش بینی تصادفات بر اساس خصوصیات هندسی مسیر مطالعه ی موردی محور اندیمشک پل زال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه ی مدل پیش بینی تصادفات بر اساس خصوصیات هندسی مسیر مطالعه ی موردی محور اندیمشک پل زال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه ی مدل پیش بینی تصادفات بر اساس خصوصیات هندسی مسیر مطالعه ی موردی محور اندیمشک پل زال :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
تصادفات جاده ای یکی از مهم ترین دلایل مرگ و میر در جهان و به ویژه در ایران است به طور ی که در سال ۱۳۹۱ تعداد متوفیات ناشی از حوادث رانندگی در ایران ۱۹۰۸۹ نفر و تعداد مصدوم ین ۳۱۸۸۰۲ نفر بوده است که سهم استان خوزستان از این تعداد ۱۰۲۰ نفر فوتی و ۱۹۷۴۴ نفر مصدوم می باشد. با توجه به میزان بالای تصادفات می بایستی راهکارهای مناسب جهت بالا بردن ایمنی راهها اندیشیده شود. عوامل مختلفی بر ایمنی راه ها تاثیرگذار می باشند که یکی از این عوامل طرح هندسی مسیر میباشد لذا می بایستی مدل های مناسبی جهت ارزیابی ایمنی مسیرها در زمان طرح هندسی وجود داشته باشد که بر مبنای این مد لها بتوان پیش بینی مناسبی از میزان تصادفات احتمالی انجام داد.مطالعات زیادی در کشورهای جهان در زمینه مدل سازی تصادفات انجام شده است.برای بدست آوردن یک مدل پیش بینی می توان از مد لهای شبکه عصبی مصنوعی استفاده کرد در این راستا در این تحقیق برای پیش بینی نرخ تصادفات با استفاده از دادههای جمع آوری شده تصادفات و هندسه محور اندیمشک پل زال از مدل های شبکه عصبی بهره گرفته شده است و مناسب ترین مدل انتخاب می شود.مطابق نتاج به دست آمده و با توج به ضریب همبستگی و میزان خطای بدست آمده برای مدل به نظرمی رسد که مدل پیشنهادی خروجی های مناسبی را ارائه میدهد به این ترتیب بر اساس چنین مدلی هم در زمان طراحی مسیروهم در زمان تصحیح نقاط حادثه خیز م ی توان ارزیابی مناسبی از وضعیت مسیر پس از ساخت در اختیار داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.