مقاله مطالعه تأثیر کیفیت خدمات بر ارزش دوره عمر مشتری در بانک های صادرات شهرکرمانشاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه تأثیر کیفیت خدمات بر ارزش دوره عمر مشتری در بانک های صادرات شهرکرمانشاه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه تأثیر کیفیت خدمات بر ارزش دوره عمر مشتری در بانک های صادرات شهرکرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه تأثیر کیفیت خدمات بر ارزش دوره عمر مشتری در بانک های صادرات شهرکرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه تأثیر کیفیت خدمات بر ارزش دوره عمر مشتری در بانک های صادرات شهرکرمانشاه :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
امروزه سازمان ها باید برای به دست آوردن سهم بیشتری از وفاداری مشتریان خدمات خود را با کیفیت بالاتری ارائه نمایند. هدف از این پژوهش شناخت تأثیر ابعاد کیفیت خدمات بر ارزش دوره عمر مشتری می باشد. پژوهش از نوع توصیفی – پیمایشی و داده ها از طریق توزیع پرسشنامه استاندارد میان مشتریان بانک صادرات به دست آمده. نتایج نشان می دهد که رابطه مثبت و معنادار و همچنین تاثیر معناداری بین ابعاد کیفیت خدمات ورضایت مندی مشتری و ارزش دوره عمر مشتری وجود دارد. متغیر اعتماد بیشترین تاثیر را بر رضایت مندی داشته و رضایت مندی اثر قابل توجهی را بر ارزش دوره عمر مشتری نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.