مقاله مطالعه موردی رابطه تعهد سازمانی ، مدیریت زمان دبیران با عملکرد تحصیلی دانشآموزان در مدارس متوسطه شاخه نظری شهر اهواز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه موردی رابطه تعهد سازمانی ، مدیریت زمان دبیران با عملکرد تحصیلی دانشآموزان در مدارس متوسطه شاخه نظری شهر اهواز دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه موردی رابطه تعهد سازمانی ، مدیریت زمان دبیران با عملکرد تحصیلی دانشآموزان در مدارس متوسطه شاخه نظری شهر اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه موردی رابطه تعهد سازمانی ، مدیریت زمان دبیران با عملکرد تحصیلی دانشآموزان در مدارس متوسطه شاخه نظری شهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه موردی رابطه تعهد سازمانی ، مدیریت زمان دبیران با عملکرد تحصیلی دانشآموزان در مدارس متوسطه شاخه نظری شهر اهواز :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه ساده و چندگانه تعهد سازمانی و مدیریت زمان معلمان و مدیران با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر اهواز بود.جامعه آماری این پژوهش را کلیه دبیران زن مدارس متوسطه شهر اهواز تشکیل می دهد . نمونه آماری نیز شامل ۱۲۵ دبیران زن بود که به روش نمونه گیری چند مرحله ای انتخاب شدند . ابزار مورد استفاده در این پژوهش شامل پرسشنامه های تعهد سازمانی (آلن ومایر ، ۲۰۰۴ ) و پرسشنامه های مدیریت زمان (ترومن و هارتلی۱۹۹۶) می باشد. طرح پژوهش از نوع همبستگی است. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها علاوه بر روش های آمار توصیفی نظیر میانگین ، انحراف استاندارد و حداقل و ،حداکثر نمره ، از روش های آمار استنباطی همانند ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون استفاده شده است. نتایج نشان داد دامنه همبستگی بین تعهد سازمانی دبیران و ابعاد آن با عملرد تحصیلی دانش آموزان از ۰/۴۸ تا ۰/۶۳ متغیر بوده و در سطح ۰/۰۰۱ معنادار می باشد و ضریب همبستگی بین مدیریت زمان دبیران با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ۰/۷۵ بوده و در سطح ۰/۰۰۱ معنا دار می باشد. افزون بر این ، تعهدسازمانی معلمان۳۹ درصد و مدیریت زمان۵۷ درصد از رگرسیون پیشرفت تحصیلی را تبیین می کنند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.