مقاله ارائه مدلی برای ارزیابی اثرات دینامیک قیمتگذاری بزرگراهها بر انتخاب طریقههای سفر حمل و نقل شهری در سفرهای کاری روزانه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارائه مدلی برای ارزیابی اثرات دینامیک قیمتگذاری بزرگراهها بر انتخاب طریقههای سفر حمل و نقل شهری در سفرهای کاری روزانه دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائه مدلی برای ارزیابی اثرات دینامیک قیمتگذاری بزرگراهها بر انتخاب طریقههای سفر حمل و نقل شهری در سفرهای کاری روزانه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدلی برای ارزیابی اثرات دینامیک قیمتگذاری بزرگراهها بر انتخاب طریقههای سفر حمل و نقل شهری در سفرهای کاری روزانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارائه مدلی برای ارزیابی اثرات دینامیک قیمتگذاری بزرگراهها بر انتخاب طریقههای سفر حمل و نقل شهری در سفرهای کاری روزانه :
تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
امروزه اعمال سیاست قیمتگذاری، به عنوان یکی از محورهای اصلی مدیریت تقاضای حمل و نقل TDM با محوریت تغییر در محور انتخاب شیوه حمل و نقل انتخاب شیوه حمل و نقلی مورد استفاده ، از جایگاه ویژهای برخودار است. قیمتگذاری معابر Road pricing از جمله سیاستهای مدیریت در تقاضای حمل و نقل است،که به عنوان ابزاری برای مدیریت تقاضا در بزرگراههای شهری و بین شهری مورد استفاده قرار گرفته است در رویکرد مورد اشاره در این مقاله، با استفاده از مبانی طراحی آزمایش و مدلهای لوجیت، سیاستهای مدیریتی به همراه سایر متغیرهای حمل و نقلی و اقتصادی – اجتماعی مؤثر بر تغییر شیوه سفر از سایر طریقههای سفر به وسیله نقلیه شخصی نیز بررسی شده است. در این مطالعه با در نظر گرفتن ۹۰۰ مشاهده برای ساخت ۸ مدل تمایل به طریقههای سفر استفاده شده است. بدین منظور دو نوع پرسشنامه طراحی گردید که زمان سفر مبنای تفاوت این دو نوع پرسشنامه قرار گرفت. در یک نوع از آنها، وضعیت زمان سفر در خط ویژه بسیار بهتر از خط معمولی و در نوع دیگر زمان سفر در خط معمولی تقریباً با خط ویژه برابری میکند. در این میان سیاست تغیرات عوارض مسیر و تغییرات زمان دسترسی همگانی به صورت دینامیک تغییر میکنند تا شهروندان بتوانند متغیرهای اولویتدار را تشخیص دهند و براین مبنا مدلهای لوجیت چندگانه دوطرفه برای انتخاب طریقههای سفر ساخته میشود. در این بین حساسیت مدلهای انتخاب وسیله نقلیه شخصی به متغیر اصلی این مقاله یعنی عوارض چندان محسوس نیست.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.