مقاله بررسی مولفه های CRM در سازمانهای خدمات محور ) مطالعه موردی بانک ملت استان کرمانشاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مولفه های CRM در سازمانهای خدمات محور ) مطالعه موردی بانک ملت استان کرمانشاه دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مولفه های CRM در سازمانهای خدمات محور ) مطالعه موردی بانک ملت استان کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مولفه های CRM در سازمانهای خدمات محور ) مطالعه موردی بانک ملت استان کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مولفه های CRM در سازمانهای خدمات محور ) مطالعه موردی بانک ملت استان کرمانشاه :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
مشتری به عنوان نیروی حیات و رکن اصلی هر سازمان همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده و هست، بحث رضایت مشتریان و ایجاد وفاداری دراو از موضوعات مهم در علم مدیریت است، سازمانها خصوصا بانکها در دنیای کسب و کار رقابتی و محیط پویای حاضر با چالشهای عمده ای روبروهستند و می بایست با یافتن راههای جدید به جلب و جذب مشتریان و سپس ایجاد وفاداری در او بکوشند، با استفاده از فرآیند ارتباط با مشتری( CRM ( سازمانها قادر خواهند بود روابط نزدیکتری با مشتریان ایجاد کرده، بهره وری را افزایش و هزینه های سربار را کاهش دهند که مخصوصا در بانکهای خصوصی باعث افزایش سود سهامداران و بالتبع سود سازمان خواهد شد. هدف اصلی این پژوهش بررسی مولفه های CRM برگرفته از مدل چن پوپویچ ۲ در سازمانهای خدمات محور) مطالعه موردی بانک ملت استان کرمانشاه( می باشد، همچنین با استفاده از برنامه عملیاتی بانک ملت که هرساله توسط کارشناسان امر تدوین و به شعب ارائه می گردد به بررسی و عملکرد ۱۱ شعبه منتخب پرداخته و با استفاده از پرسشنامه ازمشتریان و کارکنان و نتایج برنامه عملیاتی این ۱۱ شعبه به بررسی فرضیات موجود می پردازیم، در این پژوهش این نتایج حاصل شد که عملکرد بانک ملت در مؤلفه های مختلف CRM و رضایت مشتریان و کارکنان به عنوان مشتریان اصلی خدمات بانکی در بسیاری از زمینه ها مطلوب ارزیابی می شود اما نیاز به نوآوری و خدمات متمایز و درجه بندی شعب و مشتریان کاملاً محسوس می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.