مقاله نقش رفتار شهروندی کارکنان در ارتقا و هویت بخشی به برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش رفتار شهروندی کارکنان در ارتقا و هویت بخشی به برند دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش رفتار شهروندی کارکنان در ارتقا و هویت بخشی به برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش رفتار شهروندی کارکنان در ارتقا و هویت بخشی به برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش رفتار شهروندی کارکنان در ارتقا و هویت بخشی به برند :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
امروزه، هویت برند همانند سرمایه برای سازمان و محصولات آن ارزش میآفریند و از اینرو، ارتقای برند، در بسیاری موارد به استراتژیسازمان تبدیل میشود. اگر پیام برند به وسیله رفتار یکپارچه کارکنان پشتیبانی نشود، اعتبار خود را از دست میدهد؛ چرا که کارکنان، ازمدافعان اصلی شرکت هستند و تا زمانی که برند سازمان برای کارکنان که همان مشتریان داخلی هستند، مشخص و تثبیت نشودامکان تقویت برند از منظر مشتریان بیرونی وجود نخواهد داشت. نظر به اهمیت نقش کارکنان در هویت بخشی برند سازمان بهمشتریان، با توجه به خلاء تحقیقاتی در این زمینه، این پژوهش با رویکردی کیفی مروری – و با الهام از رفتار شهروند سازمانی درصدد شناسایی و معرفی مفهوم جدید رفتار شهروند سازمانی برند است. برای بنیان نمودن این مفهوم، ابتدا مروری بر مبانی نظری برند، هویت برند و رفتار شهروند سازمانی صورت گرفته تا زمینه برای درک رفتارشهروند سازمانی برند و ارتباط آن با هویت بخشی به برند، فراهم گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.