مقاله رابطه هویت برند با وفاداری به برند در بازار گوشیهای تلفن همراه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه هویت برند با وفاداری به برند در بازار گوشیهای تلفن همراه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه هویت برند با وفاداری به برند در بازار گوشیهای تلفن همراه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه هویت برند با وفاداری به برند در بازار گوشیهای تلفن همراه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه هویت برند با وفاداری به برند در بازار گوشیهای تلفن همراه :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف از این مطالعه بررسی رابطه هویت برند با وفاداری به برند است. روش تحقیق توصیفی همبستگی و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه است.جامعه آماری پژوهش، استفاده کنندگان از موبایل در شهر اردبیل میباشند که نمونه آماری شامل ۴۰۰ نفر به روش نمونه گیری مرحله ایی جهت مطالعه انتخاب شد از آزمون ضریب همبستگی برای تجزیه وتحلیل دادهها جهت رد یا تایید فرضیه ها و همچنین برای دستیابی به میزان و شدت رابطه استفاده گردید. یافته های پژوهش نشان داد که هویت برند با وفاداری به برند بصورت مستقیم و از طریق میانجیگری اعتماد و رضایتمندی رابطه مثبت و معناداری دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.