مقاله رعایت اخلاق در فروش و رابطه آن با اعتماد،رضایت و وفاداری مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رعایت اخلاق در فروش و رابطه آن با اعتماد،رضایت و وفاداری مشتری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رعایت اخلاق در فروش و رابطه آن با اعتماد،رضایت و وفاداری مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رعایت اخلاق در فروش و رابطه آن با اعتماد،رضایت و وفاداری مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رعایت اخلاق در فروش و رابطه آن با اعتماد،رضایت و وفاداری مشتری :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
کارکنان بخش فروش بنگاه های تجاری نقش اصلی را در فروش و سودآوری بنگاه بر عهده دارند و به همین دلیل فشار فراوانی برای بهبود عملکرد بر این دسته از کارکنان وارد است. در بعضی مواقع این فشارها موجب به کارگیری روشهای نادرست و غیر اخلاقی برای فروش بیشتر از جانب کارکنان می شود،این عمل نه تنها از لحاظ انسانی و اخلاقی ناپسند می باشد بلکه از دید سازمان نیز باید در نظر داشت که فروشندگان نمایندگان بنگاه محسوب می شوند و بیشترین تماس را با مشتری دارند، لذا در این مقاله به بررسی رفتار فروش اخلاقی فروشندگان و رابطه آن با اعتماد ،رضایت و وفاداری مشتریان پرداخته می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.