مقاله طراحی مدل شاخص خطر بالقوه راه براساس تخلفات ترافیکی رانندگان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی مدل شاخص خطر بالقوه راه براساس تخلفات ترافیکی رانندگان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی مدل شاخص خطر بالقوه راه براساس تخلفات ترافیکی رانندگان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدل شاخص خطر بالقوه راه براساس تخلفات ترافیکی رانندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی مدل شاخص خطر بالقوه راه براساس تخلفات ترافیکی رانندگان :
تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
آنالیز تصادفات از موضوعات مهم در مطالعات حمل ونقل میباشد، در این تحقیق برای تعریف شاخص خطر راه بعنوان یک فاکتور مهم در مطالعات ایمنی راهها، از تخلفات ترافیکی رانندگان جهت تعیین نقش عامل انسانی در شاخص خطر بالقوه راه استفاده گردیده است. ابتدا با بررسی آمار و علل سوانح جادهای از بین تخلفات رانندگی ثبت شده در محورها، تخلفات مهم و حادثهساز انتخاب شدهآند، از طرف دیگر با بررسی تصادفات در فاصله زمانی مورد نظر، تصادفات براساس شدت (خسارتی، جرحی و فوتی) و بازه زمانی یک ماهه استخراج و با استفاده از ضرایب معادل سازی مناسب، شاخص خطر راه براساس آنها ساخته شد. پس از آن با روش مدلسازی آماری اقدام به ساخت انواع مدلهای خطی و غیرخطی گردید و مدل بهینه از بین آنها انتخاب گردید و با استفاده از آزمون استیودنت دو نمونه وابسته (زوج شده) مورد اعتبارسنجی قرار گرفت. نتایج مطالعه نشان داد که تخلفات عدم رعایت فاصله طولی، سبقت غیر مجاز و سرعت غیرمجاز به ترتیب بیشترین تأثیر را در افزایش شاخص خطر بالقوه راه دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.