مقاله شناسائی واولویت بندی عوامل مؤثر بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک با استفاده ازروشهای تصمیم گیری چند معیاره


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسائی واولویت بندی عوامل مؤثر بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک با استفاده ازروشهای تصمیم گیری چند معیاره دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسائی واولویت بندی عوامل مؤثر بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک با استفاده ازروشهای تصمیم گیری چند معیاره  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسائی واولویت بندی عوامل مؤثر بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک با استفاده ازروشهای تصمیم گیری چند معیاره،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسائی واولویت بندی عوامل مؤثر بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک با استفاده ازروشهای تصمیم گیری چند معیاره :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
پژوهش حاضر به دنبال شناسایی و رتبه بندی مهم ترین عوامل موثر بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک صادرات می باشد. ابتدا مهمترین عوامل از طریق مطالعه ادبیات، منابع کتابخانه ای، نظرات خبرگان و کارشناسان شناسائی شدند. سپس روابط اثر گذاری و اثر پذیری میان عوامل مشخص شدند. برای این منظور از روش DEMATEL استفاده شده است. سپس با استفاده از یکی از تکنیک های MCDM (تصمیم گیری چند معیاره) یعنی فرآیند تحلیل شبکه ای یا ANP و تحلیل آن به کمک نرم افزار Super Decisions وزن نهایی هر یک از عوامل مشخص گردید و در نهایت عوامل، شناسایی و اولویت بندی شدند.نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد که عملکرد رفتار و نحوه برخورد کارکنان اولویت اول، دقت و سرعت ارائه خدمات بانکی اولویت دوم و پاسخگویی و ارائه مشاوره صحیح به مشتریان در اولویت سوم می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.