مقاله صادرات و بازاریابی بین الملل ، رویکردی نوین در جهان سوم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله صادرات و بازاریابی بین الملل ، رویکردی نوین در جهان سوم دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله صادرات و بازاریابی بین الملل ، رویکردی نوین در جهان سوم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله صادرات و بازاریابی بین الملل ، رویکردی نوین در جهان سوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله صادرات و بازاریابی بین الملل ، رویکردی نوین در جهان سوم :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
یکی از مهمترین ابزارهای استراتژی توسعه صادرات، برخورداری از مزیت نسبی در گردونه مبادلات خارجی است. ممکن است کشوری از لحاظ تولید مزیت داشته باشد ولی از نظربازرگانی فاقد مزیت باشد. این فقدان مزیت بازرگانی از ناکارایی نسبی در بازاررسانی کالا در مراحلی همچون بسته بندی، حمل، کنترل کیفیت استانداردهای تولیدی، عدم دسترسی ب اطلاعات مربوط ب تجارت جهانی و … ناشی می شود بخش صادرات ایران ب سبب عدم وجود یک سیستم بازاریابی و بازرگانی مناسب و کارا نتوانسته است ب خوبی توسعه یابد.ب طوری که در اغلب موارد کالا و خدمات صادراتی ما با وجود برخورداری از کیفیت مطلوب و حتی فراتر از استانداردهای جهانی ب دلیل نبود یک سیستم مناسب تبلیغاتی و اطلاع رسانی در بخش مبادلات خارجی جایگاه شایسته خود را در بازارهای جهانی ب دست نیاورده است، در اغلب موارد بازرگانان ب جای افزایش صادرات، زمینه را برای افزایش واردات مهیا کرده اند. زیر صادرکنندگان ب جای تبلیغ در مورد کالای صادراتی خود از طریق روش های علمی در بازارهاب هدف، کالاهاب ساخت آن کشور را در دامن کشور تبلیغ نموده اند و سبب افزایش مصرف این کالاها شده اند. برای معرفی مناسب یک شرکت لازم است اهداف، محصولات، نگرش ها و کنش های همه بخش های شرکت در هماهنگی با یکدیگر باشند. تازه وقتی همه این ها فراهم بود، مدام باید در صحنه حضور داشت. در ضمن یادتان باشد انتشار کافی نیست .که در این مقاله بصورت موردی می باشد به صادرات و بازاریابی بین المللی در جهان سوم پرداخته شده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.