مقاله تعیین اولویت استراتژی ها در سطح کل سازمان با استفاده از ماتریس برنامه ریزیاستراتژیک کمی (QSPM) (مطالعه موردی:سازمان بازرگانی استان مازندران )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین اولویت استراتژی ها در سطح کل سازمان با استفاده از ماتریس برنامه ریزیاستراتژیک کمی (QSPM) (مطالعه موردی:سازمان بازرگانی استان مازندران ) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین اولویت استراتژی ها در سطح کل سازمان با استفاده از ماتریس برنامه ریزیاستراتژیک کمی (QSPM) (مطالعه موردی:سازمان بازرگانی استان مازندران )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین اولویت استراتژی ها در سطح کل سازمان با استفاده از ماتریس برنامه ریزیاستراتژیک کمی (QSPM) (مطالعه موردی:سازمان بازرگانی استان مازندران )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین اولویت استراتژی ها در سطح کل سازمان با استفاده از ماتریس برنامه ریزیاستراتژیک کمی (QSPM) (مطالعه موردی:سازمان بازرگانی استان مازندران ) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
برنامه ریزی عبارتست از انجام کارهایی در امروز، جهت ساختن فردایی بهتر؛ چرا که آینده به کسانی تعلق دارد که قادرند تصمیمات سخت خود را امروز بگیرند. برنامه ریزی استراتژیک با بررسی محیط خارجی و داخل سازمان، فرصت ها و تهدیدهای محیطی و قوت ها و ضعف های داخلی را شناسایی می کند و با درنظر داشتن ماموریت سازمان، اهداف بلندمدت برای سازمان تنظیم می کند و برای دستیابی به این اهداف، از بین گزینه های استراتژیک اقدام به انتخاب استراتژی هایی می کند که با تکیه بر قوت ها و با بهره گیری از فرصت ها، ضعف ها را ازبین برده و از تهدیدها پرهیز کند تا درصورتاجرای صحیح باعث موفقیت سازمان در میدان رقابت شود. در عصر اطلاعات و ارتباطات الکترونیکی، هر سازمانی با هر اندازه ای، با تغییرات و تحولات سریعی روبروست و باید فعالیت های خود را طوری برنامه ریزی و مدیریت کند که در محیط متلاطم و بازار به شدت رقابتی موفقیت کسب کرده و تداوم حیات داشته باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.