مقاله بهینه سازی زمانبندی تقاطع های چراغدار برای الگوهای متفاوت وسایل نقلیه وعابرین پیاده بر اساس روش تابع امید


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بهینه سازی زمانبندی تقاطع های چراغدار برای الگوهای متفاوت وسایل نقلیه وعابرین پیاده بر اساس روش تابع امید دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهینه سازی زمانبندی تقاطع های چراغدار برای الگوهای متفاوت وسایل نقلیه وعابرین پیاده بر اساس روش تابع امید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهینه سازی زمانبندی تقاطع های چراغدار برای الگوهای متفاوت وسایل نقلیه وعابرین پیاده بر اساس روش تابع امید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهینه سازی زمانبندی تقاطع های چراغدار برای الگوهای متفاوت وسایل نقلیه وعابرین پیاده بر اساس روش تابع امید :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
تاکنون مسئله بهینه سازی زمانبندی چراغ راهنمایی به فرم های متفاوتی بیان شده؛ امادر این روش ها، احجام عابرین پیاده و نوع توزیع ورود آن ها معیار اصلی بهینه سازی تقاطع های چراغ دار نبوده در این مقاله یک روش بهینه سازی جدید برای زمانبندی چراغ راهنمایی یک تقاطع ایزوله در شرایط زیر اشباع پیشنهاد شده است. برخلاف روش های معمول گذشته، در این روش عابرین پیاده و نیازهای آن ها و هم چنین نوع توزیع ورود وسایل نقلیه و عابرین پیاده به تقاطع که تا پیش از این در بهینه سازی ها کمتر مورد توجه قرار می گرفت، مورد توجه قرار گرفته شده است. در این مقاله با هدف کاهش تأخیر وارد بر وسایل نقلیه و عابرین پیاده، روشی تحلیلی برای بهینه سازی طول سیکل با توجه به تغییرات تصادفی احجام ورودی به تقاطع براساس روش تابع امید ارائه شده است. از جمله این مسئله اهمیت توجه به توزیع های ورود به تقاطع و به خصوص عابرین پیاده در تقاطع های چراغ دار را بیان می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.