مقاله توسعه مدل کیفیت خدمات داخلی در یک سازمان خدماتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله توسعه مدل کیفیت خدمات داخلی در یک سازمان خدماتی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله توسعه مدل کیفیت خدمات داخلی در یک سازمان خدماتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله توسعه مدل کیفیت خدمات داخلی در یک سازمان خدماتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله توسعه مدل کیفیت خدمات داخلی در یک سازمان خدماتی :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
کیفیت خدمات داخلی ناظر بر مطلوب بودن خدمات ارائه شده بین بخش های داخل و تعاملات میان کارکنان یک سازمان خدماتی است. تاکنون مدل های اندازه گیری کیفیت خدمات داخلی با ابعاد مختلفی ارائه شده است. نوآوری این پژوهش استفاده از شاخص خلاقیت در مدل اندازه گیری کیفیت خدمات داخلی است . با استفاده از پرسشنامه های طراحی شده شامل ۲۶ سوال و ۶ بعد ( ملموسات ، قابلیت اعتماد، پاسخگوی، اطمینان، همدلی و خلاقیت) و با استفاده از مدل سروپرف برای اندازه گیری کیفیت خدمات داخلی استفاده شده است . روایی و پایایی ابزار اندازه گیری تائید شد و ابعاد کیفیت خدمات داخلی براساس اهمیت رتبه بندی شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.