مقاله سنجش آگاهی شهروندی ازحقوق شهروندی خودباسازمان زیباسازی شهرداری تبریز مطالعه موردی منطقه ۴شهرداری تبریز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله سنجش آگاهی شهروندی ازحقوق شهروندی خودباسازمان زیباسازی شهرداری تبریز مطالعه موردی منطقه ۴شهرداری تبریز دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سنجش آگاهی شهروندی ازحقوق شهروندی خودباسازمان زیباسازی شهرداری تبریز مطالعه موردی منطقه ۴شهرداری تبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش آگاهی شهروندی ازحقوق شهروندی خودباسازمان زیباسازی شهرداری تبریز مطالعه موردی منطقه ۴شهرداری تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سنجش آگاهی شهروندی ازحقوق شهروندی خودباسازمان زیباسازی شهرداری تبریز مطالعه موردی منطقه ۴شهرداری تبریز :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
حقوق شهروندی و روابط متقابل شهروندان و شهرداری یکی از موضوعات مهم اصل جامعه شناسی شهری است .درباره روابط متقابل شهروندان با شهرداری میتوان گفت که در یک سوی این رابطه شهرداری قرار دارد که با رویکردهای مختلف مدیریتی، حقوق و تکالیف شهروندان را در نظام شهری تعیین می کند و شهروندان با داشتن حقوق و وظایفی در طرف دیگر این رابطه قرار دارند. چگونگی این رابطه بستگی به متغیرهای گوناگونی از جمله بنیان های اجتماعی، آگاهی شهروندی، مشارکت، عملکرد و رضایت شهروندی دارد. این پژوهش به بررسی تأثیر این متغیرها بر روابط متقابل شهروندان و سازمان زیباسازی شهرداری می پردازد. روش به کار رفته در تحقیق، توصیفی تحلیلی بوده و با استفاده از پرسشنامه انجام شده است. جامعه آماری تحقیق شهروندان منطقه ۴ تبریز است. نمونه گیری به صورت تصادفی ساده بوده و حجم نمونه با استفاده از مدل کوکران برآورد شد. نتایج تحقیق نشان داد که روابط میان شهروندان و سازمان زیباسازی نامطلوب است. رابطه و تأثیر متغیرهای مشارکت، عملکرد و رضایت با متغیر روابط متقابل، معنادار و مثبت است و با بهبود هریک از این متغیرها روابط متقابل گسترش می یابد و بالعکس. رابطه متغیر آگاهی با روابط متقابل معنادار ولی تأثیر آن منفی است. طبق نتایج تحلیل با افزایش سن رابطه گسترش می یابد، مردان و افراد متأهل تأثیر بیشتری نسبت به زنان و افراد مجرد دارند، در متغیر اشتغال به ترتیب دانشجویان، افراد بیکار، افراد دارای مشاغل آزاد و سایر مشاغل در این رابطه مؤثرند و میان کارمندان و افراد خانه دار با روابط متقابل و همچنین بین متغیر سواد و روابط متقابل رابطه معناداری وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.