مقاله تحلیل تقاضای سفر در جهت افزایش ظرفیت شبکه معابر زمینی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با استفاده از نرم‌افزار VISUM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل تقاضای سفر در جهت افزایش ظرفیت شبکه معابر زمینی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با استفاده از نرم‌افزار VISUM دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل تقاضای سفر در جهت افزایش ظرفیت شبکه معابر زمینی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با استفاده از نرم‌افزار VISUM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل تقاضای سفر در جهت افزایش ظرفیت شبکه معابر زمینی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با استفاده از نرم‌افزار VISUM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل تقاضای سفر در جهت افزایش ظرفیت شبکه معابر زمینی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با استفاده از نرم‌افزار VISUM :

تعداد صفحات:۴۲
چکیده:
دسترسی‌های یک فرودگاه از جمله اجزای مهم آن به شمار می‌آیند که شاید در نگاه اول توجه زیادی را به خود جلب نکند، ولی وجود دسترسی مناسب در جذب مسافر (مخصوصاً داخلی) مؤثر است. همان‌طور که عدم وجود دسترسی‌هی مناسب باعث ایجاد دافعه و کاهش مطلوبیت استفاده از فرودگاه می‌شود می‌توان اظهار داشت که یکی از عوامل مهم در موفیت یک فرودگاه می‌تواند نوع، کیفیت وکمیت دسترسی‌های آن باشد. علاوه بر راهکار هماهنگ‌سازی عرضه با تقاضای سفر موجود و تأمین عرضه مورد نیاز برای جوابگیی به تقاضا، می‌توان به مدیریت تقاضا به عنوان راهکاری برای بهینه‌سازی بهره‌گیری از عرضه و توسعه پرهزینه شبکه معابر توجه کرد. بر این اساس در مطالعات حاضر سنارویهای مدیریت تقاضا با هدف کلی کاستن از تقاضای ساعت اوج و انتقال آن از تهران به دیگر مراکز جمعیتی تعریف می‌شود. از جمله سیاست‌گذاری‌های مورد نظر می‌توان به سناریوی سکونت شاغلین شهر فرودگاهی در شهر جدید پرند، تغییر ساعت کاری شاغلین از ۲ ساعت به ۳ ساعت و تقویت نقش حمل و نقل همگانی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی نام برد. در حالت تحقق همزمان سه سیاست مدیریت تقاضا، و پذیرش حجم عبور ۲۰۰۰ معادل سواری از هر باند، با ایجاد ۲ باند عبور در هر جهت برا ی آزاد راه تهران – قم، ۱ باند عبور برای آزاد راه تهران – ساوه و ۱ باند عبور برای اسپاین جنوبی، اسپاین شمالی و دسترسی پرند می‌توان پاسخگوی حجم تردد وسایل نقلیه ناشی از کاربری‌های شهر فرودگاهی در ساعت اوج افق طرح در این محور بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.