مقاله بررسی و تحلیل پلان و فضاازمنظرزیبایی شناختی و اقتصادی درمرکز تجاری شهرسازی باتاکید برچالش ها و مشکلات آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و تحلیل پلان و فضاازمنظرزیبایی شناختی و اقتصادی درمرکز تجاری شهرسازی باتاکید برچالش ها و مشکلات آن دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و تحلیل پلان و فضاازمنظرزیبایی شناختی و اقتصادی درمرکز تجاری شهرسازی باتاکید برچالش ها و مشکلات آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و تحلیل پلان و فضاازمنظرزیبایی شناختی و اقتصادی درمرکز تجاری شهرسازی باتاکید برچالش ها و مشکلات آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و تحلیل پلان و فضاازمنظرزیبایی شناختی و اقتصادی درمرکز تجاری شهرسازی باتاکید برچالش ها و مشکلات آن :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
اهمیت خرید و مبادله کالا از دیرباز مورد توجه بوده است. خرید قلمرویی از کنش اجتماعی، تعامل و تجربه است که تا اندازه زیادی رفتارهای زندگی روزمره مردم شهری را شکل می دهد . هدف از انجام این تحقیق شناخت دلایل استقبال پایین مردم از یکی از مراکز خرید و بطور مشخص مرکز تجاری شهر ساری میباشد . جامعه آماری این تحقیق ۱۷۰ نفر از شهروندان مراجعه کننده به این مرکز تجاری بوده ، که با استفاده از روش تصادفی ساده و بوسیله ابزار پرسشنامه اطلاعات مورد نیاز جمع آوری و با بکار گیری نرم افزار SPSS و آزمون های آماری همچون ضریب همبستگی و رگرسیون اقدام به تحلیل روابط بین متغییرهای تحقیق شده است. در این پژوهش ۱۱ متغییر تاثیر گذار بر روی رفتارهای مشتریان مراجعه کننده به این مرکز تجاری مورد بررسی قرار گرفته است . نتایج حاصله نشان داده که شهروندان از مرکز تجاری شهر ساری رضایت کافی را ندارند. غالب استفاده ۲۵ سال)و اکثرا نیز زنان تشکیل می دادند.شغل عمده پاسخگویان دانشجو و – کنندگان از این مرکز تجاری را قشر جوان( ۱۵ مشاغل آزاد بوده است.آنالیز داده های جمع آوری شده نشان داده که شهروندان مراجعه کننده به مرکز تجاری شهر ساری از پلان و فضاسازی،ترافیک خیابان های اطراف، پارکینگ،امکانات فرهنگی ،فرم و شکل ورودی،نوع ویترین مغازه ها،نوع پله،نما،جنسیت فروشندگان،کیفیت وقیمت اجناس و امنیت اجتماعی رضایت کافی ندارندو تنها از مکان سایت ودکوراسیون داخلی رضایت کافی داشته اند.برای افزایش ارتقاء عملکرد این مرکز تجاری راهکارهایی همچون:انتقال مرکز تجاری به نقطه ای مطلوب و کم ترافیک در محدوده فعلی،ایجاد فضایی برای استراحت موقت،ایجاد فضایی برای غذا خوردن،استفاده از رنگ های متنوع و شاد،افزایش تعداد ورودی،افزایش تعداد فروشندگان زن،افزایش سرویس بهداشتی،افزایش فضای لابی از سوی پاسخگویان پیشنهاد شده بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.