مقاله بررسی ویژگی های شخصی مشتریان آنلاین با میزان پذیرش بانکداری الکترونیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ویژگی های شخصی مشتریان آنلاین با میزان پذیرش بانکداری الکترونیکی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ویژگی های شخصی مشتریان آنلاین با میزان پذیرش بانکداری الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ویژگی های شخصی مشتریان آنلاین با میزان پذیرش بانکداری الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ویژگی های شخصی مشتریان آنلاین با میزان پذیرش بانکداری الکترونیکی :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
تحقیق حاضر در مورد تاثیرعوامل شخصی مشتریان بر کیفیت ارتباط در صنعت بانکداری الکترونیکی می باشد. این تحقیق به صورتتوصیفی پیمایشی است. کلیه شهروندان ۱۸ سال به بالا در شهر ایلام در شش ماهه دوم سال ۱۳۹۱ جامعه آماری این تحقیق را تشکیل می دهند. نتایج حاصل از آنالیز رگرسیون نشان می دهد داده ها از لحاظ آماری معنا دار بوده و همبستگی مستقیم بین ویژگی های شخصی مشتریان آنلاین با میزان پذیرش بانکداری الکترونیکی، آمادگی برای پذیرش تکنولوژی، مشتری مداری بانک، کیفتارتباطات و نیز آمادگی برای پذیرش تکنولوژی با مدیریت ارتباط با مشتری، پذیرش تکنولوژی و کیفیت ارتباط و همین طورمدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباط وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.