مقاله برند سازی و نقش آن در توسعه پایدار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله برند سازی و نقش آن در توسعه پایدار دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله برند سازی و نقش آن در توسعه پایدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برند سازی و نقش آن در توسعه پایدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله برند سازی و نقش آن در توسعه پایدار :

تعداد صفحات:۵
چکیده:
برند سازی بعنوان یک ابزار قدرتمند در تنظیم منابع شرکتها جهت توسعه مزیت رقابتی استراتژیک در راستای توسعه پایدار می باشد. گرچه تا به امروز ، برخی مزیت ها در عمل دچار سردر گمی شده اند ، اما اینگونه عنوان می شود که تمرکز فعلی در برند سازی شرکتها روی ارزشهای کلیدی و فرهنگ، باعث تمرکزبیش از حد سازمان ها روی هویت برند خود شده و توان پاسخگویی اش را نسبت به تغییرات کاهش می دهد ( Aaker,1996 .)ناهمگونی بعنوان یک عامل کلیدی در ساخت برندهای شرکت شناخته می شود که از طریق جمع کثیری از گروههای ذینفع بدست آمده است. اگر بخواهیم از نگاه بازارگرایی بحث کنیم ،چشم انداز برند ، ارائه دهنده یک ابزار قدرتمند برای تنظیم برند شرکتها می باشد ، این در حالی است که از انعطاف لازم نیز برخوردار باشد. برای مدیریت برند شرکت ها که می تواند چشم انداز و نیاز به سیستم های ارزیابی را شفاف نماید مدلی ارائه می دهد که ناظر بر روشهایی است که برند شرکت در آن ، خلق کننده ارزش برای ذینفعان کلیدی است.نوآوری در برند سازی می تواند از طریق خلق کالا یا خدمت جدید و تحریک هیجان ها وعلائق مصرف کنندگان، تقاضای آنان را افزایش داده و به این ترتیب حجم فروش و ارزش کسب و کار را ارتقا دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.