مقاله بررسی تأثیر شخصیت برند بر ادراک قیمت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر شخصیت برند بر ادراک قیمت دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر شخصیت برند بر ادراک قیمت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر شخصیت برند بر ادراک قیمت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر شخصیت برند بر ادراک قیمت :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
تمام فعالیتهای بازاریابی مانند نام گذاری، بسته بندی، تبلیغات، ترفیع، قیمت گذاری، خرید مجدد مشتریان و; یک تصویر از برند خلق می کنند، مسأله مهم اینجاست که این تصویر ترکیبی از دو عامل جدایی ناپذیر ( قیمت) و (کیفیت ) می باشد؛ و زمانی که برند ارزشهایی را ایجاد نمی کند، افراد خیال می کنند که قیمت آن بسیار بالا است. عامل اصلی روانشناسی این است که برندها به افراد در انتخابهایشانکمک می کند. آنها ضامن کیفیت و خدمات برای مشتریان می باشد. با توجه به روابط برند و ادراک قیمت، در این مقاله با روش تحقیق بهبود تئوریهای موجود به بررسی ابعاد شخصیت برند از دیدگاه جونز و همکاران ( ۲۰۰۹) و بررسی ابعاد ادراک قیمت از دیدگاه لینچستین (۱۹۹۳) و ارائه یک مدل پیشنهادی جهت بررسی تأثیر شخصیت برند بر ادراک قیمت پرداختیم. شناخت روابط این متغیرهاموجب توجه بازاریابان به نقش شخصیت برند و ادراک قیمت شده و در نهایت با شناسایی این عوامل، عملکرد شرکتها بهبود مییابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.