مقاله بررسی رابطه بین هوش عاطفی کارکنان با وفاداری مشتریان در شعب بانک ملی شهرستان های گرگان، گنبد و علیآباد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین هوش عاطفی کارکنان با وفاداری مشتریان در شعب بانک ملی شهرستان های گرگان، گنبد و علیآباد دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین هوش عاطفی کارکنان با وفاداری مشتریان در شعب بانک ملی شهرستان های گرگان، گنبد و علیآباد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین هوش عاطفی کارکنان با وفاداری مشتریان در شعب بانک ملی شهرستان های گرگان، گنبد و علیآباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین هوش عاطفی کارکنان با وفاداری مشتریان در شعب بانک ملی شهرستان های گرگان، گنبد و علیآباد :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
هوش عاطفی یکی از موضوعاتی است که در سالهای اخیر به طور گسترده مورد توجه پژوهشگران سازمانی قرار گرفته است. اینهوش عبارت است از قابلیت شناخت عواطف خود و دیگران به منظور ایجاد انگیزش در خود و مدیریت صحیح عواطف در خود ودر روابط با دیگران.هدف از تحقیق حاضر بررسی رابطه بین هوش عاطفی کارکنان با وفاداری مشتریان در شعب بانک ملی شهرستانهای گرگان، گنبد و علیآباد می باشد. قلمرو زمانی تحقیق از اسفند ۱۳۹۱ تا شهریور ۱۳۹۲ می باشد. جامعه آماری تحقیق شعب بانک ملی شهرستانهای گرگان،گنبد و علی آباد می باشد. با توجه به اینکه تعداد مشتریان نا محدودند، بر اساس جدول مورگان نمونه آماری ۳۸۴ نفر انتخاب شد. شعببانک ملی در گرگان ۱۷ , گنبد ۵ و در علی آباد ۴ عدد می باشد که از هر شعبه ۱۶ نفر به روش تصادفی ساده انتخاب شدند.پس از انجام مطالعات آماری و استفاده از آزمون همبستگی پیرسون و آزمون رگرسیون ساده، نتایج نشان داد که بین هوش عاطفیکارکنان با وفاداری مشتریان رابطه معناداری وجود دارد، بدین صورت که با افزایش هوش عاطفی کارکنان، وفاداری مشتریان افزایش می یابد. بدین وسیله پیشنهاد می گردد که مدیران برای وفادار نمودن مشتریان خود و جذب مشتریان وفادار، هوش عاطفی کارکنان خود راافزایش دهند و برای کارکنانی که با مشتریان سروکار دارند دوره های آموزش مهارتهای هوش عاطفی در نظر بگیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.