مقاله تبیین و تحلیل نتایج CRM موفق با بکارگیری مولفه های مدیریت دانشمطالعه ی موردی: بانک مسکن شهرستان گنبدکاووس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبیین و تحلیل نتایج CRM موفق با بکارگیری مولفه های مدیریت دانشمطالعه ی موردی: بانک مسکن شهرستان گنبدکاووس دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین و تحلیل نتایج CRM موفق با بکارگیری مولفه های مدیریت دانشمطالعه ی موردی: بانک مسکن شهرستان گنبدکاووس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین و تحلیل نتایج CRM موفق با بکارگیری مولفه های مدیریت دانشمطالعه ی موردی: بانک مسکن شهرستان گنبدکاووس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین و تحلیل نتایج CRM موفق با بکارگیری مولفه های مدیریت دانشمطالعه ی موردی: بانک مسکن شهرستان گنبدکاووس :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
مدیریت ارتباط با مشتری CRM و مدیریت دانش KM برای همه شرکت ها به ویژه در محیط رقابتی کنونی به ابزار استراتژیک کلیدی تبدیل شده اند. علاوه بر این دانش مشتری یک موضوع مهم برای اجرای CRM است. هدف از انجام این مقاله بررسی نتایج CRM موفق با استفاده از مؤلفه های مدیریت دانش است . اعضای نمونه شامل کارمندان بانک مسکن شهرستان گنبد کاووس هستند که با سرشماری انتخاب شدند، ابزار سنجش نیز پرسش نامه است. برای تعیین توزیع نرمال جامعه از آزمون کولموگروف – اسمیرنف و تعیین همبستگی از آزمون همبستگی اسپیرمن استفاده شد نتایج به دست آمده نشان داد که بین مؤلفه های مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری موفق و همچنین بین CRM موفق و نتایج مالی و بازاریابی ارتباط معنادار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.